גרמניה: נעצר בחשד לתכנון פיגוע נגד יהודים

המשטרה בעיר ברמן שבצפון גרמניה הודיעה כי בכוונת גורמים אסלאמיים קיצוניים להוציא אל הפועל פיגוע טרור כנגד יהודים ברחבי העיר. אדם אחד נעצר בחשד לתכנון פיגוע (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום אילוסטרציה: shutterstock)

הקהילה היהודית בגרמניה חוששת מפני פיגועי טרור שיתרחשו כנגד מוסדות יהודים ברחבי המדינה וזאת על רקע התראות מודיעיניות שהתקבלו ביממה האחרונה.

המשטרה בעיר ברמן שבצפון גרמניה הודיעה הלילה כי בכוונת גורמים איסלאמיים קיצוניים להוציא אל הפועל פיגוע טרור כנגד יהודים ברחבי העיר.

בשל כך הודיעה המשטרה כי הגבירה את האבטחה סביב מוסדות יהודים במרכז העיר. במקביל ביקשה המשטרה מהתושבים לנהגו במשנה זהירות ולדווח לה על כל אדם חשוד.

בהודעת המשטרה נאמר כי שוטרים עצרו אדם אחד בחשד שתכנן להוציא אל הפועל פיגוע טרור ומקביל נחקרו עוד כמה אנשים בחשד למעורבות בתכנון פיגועים כנגד יהודים.

בשבוע שעבר היה זה בכיר בקהילה היהודית בגרמניה שהתריעה מפני גל פיגועים. הבכיר, ג'וזף שוסטר שעומד בראש מועצת היהודים המרכזית, המליץ ליהודים לא לחבוש כיפה באזור שבהם ישנן אוכלוסיות של מוסלמים.

בראיון לרדיו מקומי אמר כי "השאלה היא אם באזורים שיש ריכוז גדול של מוסלמים כדאי להיות מזוהה כיהודי באמצעות חבישת כיפה או שעדיף ללבוש כיסוי ראש אחר" והוסיף כי "זאת התפתחות שלא צפיתי לפני חמש שנים. זה די הלם עבורי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר