ראיונות ביבי לרדיו החרדי

אבי מימרן רומז: "השאלות הוכתבו על-ידי לשכת נתניהו"

ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק ראיונות לתחנות הרדיו החרדיות, אך המגיש אבי מימרן רומז כי השאלות הוכתבו על-ידי לשכת רוה"מ. ומי העיתונאי שסירב לראיין את ביבי? (עיתונות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
אבי מימרן (צילום: יח"צ)

בחירות 2015: ראש הממשלה בנימין נתניהו העניק בימים האחרונים ראיונות לרדיו החרדי, ביום שישי הוא העניק ראיון ראשון לעיתונאי יוסי אליטוב ברדיו 'קול ברמה', הבוקר (ראשון) הוא העניק ראיון לרדיו 'קול חי'.

אך העיתונאי אבי מימרן, מגיש המהדורה המרכזית ברדיו 'קול חי' רומז כי השאלות והראיון הוכתבו על ידי לשכת ראש הממשלה.

מימרן צייץ וכתב: "מסקנה מ-2 הראיונות של ראה"מ בקול חי וברמה: עדיף לוותר על ראיון מאשר לשאול שאלות שנוסחו בלשכת ראה"מ", כאשר הוא עוקץ גם את תחנת הרדיו שלו שערכה ראיון עם נתניהו.

מימרן המשיך ועקץ את הרדיו החרדי וכתב: "חבל שלשכת ראה"מ מנצלת את התקשורת החרדית. בערוץ 2 או בגל"צ איש לא היה נכנע לתכתיבים כאלו. אבל אצלנו? העיקר שביבי בשידור".

אלא שבניגוד לרדיו החרדי, היה מי שסירב לראיין את ראש הממשלה על פי ההכתבות של הלשכה.

לדברי חיים קליגר, מנכ"ל המגזין 'זמן', הוא הוזמן לראיין את ראש הממשלה בלשכתו בתל אביב, כאשר המראיינים כבר היו בלשכת נתניהו - הם התבקשו על ידי לשכת נתניהו להעביר ללשכה את השאלות בכתב ונאמר להם שהם יקבלו את התשובות בכתב , והם החליטו לוותר על התענוג של 'ראיון' עם ראש הממשלה.

בראיון לתוכנית 'שמונה עד עשר' בהגשת מרכי לביא ב'קול ברמה', אמר קליגר: "הגענו ללשכה בתל אביב להתחיל את הראיון, כאשר אנשי צוותו בקשו שנעביר את השאלות בכתב, סירבנו ויצאנו חזרה כדי לא לספק את הבמה לתעמולה מחבקת כאילו דבר לא קרה בשנתיים האחרונות...".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר