סערת ה"מרביצי"

הרב יהודה עדס לתלמידיו: "לא היו לי מגעים עם ש"ס"

בימים האחרונים נפוצו שמועות על חיבור בין מפלגת ש"ס ורבני מרביצי - בני תורה ספרדים הנחשבים לתומכים במפלגת 'יהדות התורה' • הבוקר, מבהיר הגאון רבי יהודה עדס ואומר: "פרסמו שהיו לי מגעים עם מפלגת ש"ס. לא היו דברים מעולם. זה ממש שקר וכזב. מעולם לא היה לי שום מגע איתם" • האזינו (חרדים, ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרב יהודה עדס (צילום ארכיון: אלי סגל)

סערת רבני ה"מרביצי": בעוד בימים האחרונים נפוצו שמועות על "חיבור פוליטי" כלשהוא בין מפלגת ש"ס ורבני מרביצי - בני תורה ספרדים הנחשבים לתומכים באופן מסורתי במפלגת יהדות התורה, מזדרז הבוקר (ראשון) הגאון הגדול רבי יהודה עדס ראש ישיבת "קול יעקב" להכחיש את השמועות ומבהיר כי מעולם לא ניהל מגעים כלשהם עם מפלגת ש"ס.

לאחר התפילה בישיבה אמר הגר"י עדס למקורביו: "נאמר לי שבכלי התקשורת פרסמו שהיו לי מגעים עם מפלגת ש"ס. לא היו דברים מעולם. זה ממש שקר וכזב. מעולם לא היה לי שום מגע איתם".

"מאוד כואב לי על הירידה המוסרית שאנשים מסוגלים לפרסם שקרים בפרהסיה מבלי להתבייש", אמר הרב עדס, "איך אדם מעיז פניו בפני אדם שמכיר שיקרו. אלו שפרסמו את זה יודעים שאין לי שום קשר איתם. עלמא דשיקרא".

"חשבתי שכל הציבור הרחב ישמעו את האמת שפשוט לא היו דברים מעולם וזה שקר וכזב", הוסיף הרב עדס שסוף השבוע צריף את חתימתו ל'קול קורא' למען 'יהדות התורה'.

יצויין כי במהלך כינוס רבנים וראשי ישיבות של תנועת דגל התורה תקף הגאון רבי אברהם סלים ראש ישיבת "מאורות התורה" את "העסקנים שהפיצו שמועות כאילו ושינה את דעתו". לדבריו: "אני אומר שזה שקר שאין לו יסוד, אין לו אחיזה במציאות. עולם התורה הספרדי ברוך השם הולך וגדל ושואב תורה ויראת שמיים מכל הישיבות, אבל יש כאלו שרוצים לנהל אותו. יש כאלו שרוצים להכתיב אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר