איתן כבל: "נתניהו חסר אחריות ביטחונית"

מספר 10 ברשימת "המחנה הציוני", ח"כ איתן כבל, פותח במתקפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו על רקע המשבר עם הבית הלבן: "חסר אחריות ביטחונית ומדינית" (בחירות 2015)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Ben Kelmer/FLASH90)

מספר 10 ברשימת "המחנה הציוני", ח"כ איתן כבל, פותח הערב (ראשון) במתקפה חריפה נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו זאת על רקע המשבר ביחסים בין ישראל לארה"ב בנוגע להסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן.

"בנימין נתניהו הוא אבי פצצת האטום האיראנית, ושום נאום בקונגרס לא יוכל לשנות זאת" אמר כבל, "במשמרת שלו חצתה איראן את כל הקווים האדומים והפכה למדינת סף גרעינית. במבחן התוצאה - המבחן הכי חשוב - ביבי נכשל ובענק".

לדבריו, "רק מישהו חסר אחריות ביטחונית ומדינית כמוהו מסוגל להביא לסיטואציה שבה רפובליקת אייתוללות מטורפת מפתחת נשק גרעיני, וישראל היא המדינה המנודה והמבודדת. באמת ביבי, הישג מרשים".

"ההידחפות המכוערת שלו לקונגרס היא הספין היקר ביותר בתולדות המדינה: ביבי צולח חצי עולם לא כדי להשיג אוזן קשבת אצל האמריקנים ולהשפיע על ההסכם עם איראן, אלא כדי להסתיר את הבושה והכישלון שלו בדרך שהוא מכיר הכי טוב - הפחדת הישראלים" אמר כבל.

"תנאם ביבי, תנאם, אבל האמת היא שדלתות הבית הלבן נטרקו בפניך, העולם איבד מזמן את האמון בך ואת הקשב אליך, ובינתיים, בזמן שאתה נואם, הצנטריפוגות ממשיכות להסתובב, ולהסתובב ולהסתובב".

כבל הוסיף, "ממשלה בראשות יצחק הרצוג תגייס מחדש את הקהילה הבינלאומית לצד ישראל ונגד איראן, ותשיג גיבוי אמריקני למתקפה צבאית אפשרית כמוצא אחרון. כדי שזה יקרה, המחנה הציוני חייב להיות המפלגה הגדולה ביותר. כל קול למפלגה אחרת הוא קול שישאיר את ביבי בשלטון לעוד ארבע שנים. ארבע שנים של כלום, כלום, כלום".

נתניהו צפוי לנאום ביום שלישי בקונגרס, למרות המחאות מהבית הלבן, שם יתקוף את ההסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן בנוגע לתכנית הגרעינית שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר