שביתה בקווי 'אגד תעבורה'

שירות התחבורה של 'אגד תעבורה' הופסק בכמה ערים בשל שביתת נהגי החברה. בין הערים: אשדוד, נתניה, מבשרת ציון, גבעת זאב, מעלה אדומים, נתיבות ואופקים (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
אגד תעבורה (צילום: מתוך ynet)

בוקר קשה לנוסעים בתחבורה הציבורית ברחבי הארץ: שירות התחבורה על ידי חברת ' אגד תעבורה' הופסק בכמה ערים מרכזיות בשל שביתת נהגי החברה.

השירות הופסק בערים: אשדוד, נתניה, מבשרת ציון, גבעת זאב, מעלה אדומים, נתיבות, אופקים, עוטף עזה וקווי השירות בין אשקלון לבאר שבע.

על פי הדיווחים בחלק מהערים כמו אשקלון, קריית גת ושדרות, התחבורה פועלת באופן חלקי וכי ישנם שיבושים בקווי השירות.

השביתה החלה לאחר שבוועד העובדים אמרו כי זלזול ההנהלה בעובדים מחייב צעדים משמעותיים, אך "לאחר השנה הקשה שעברה על הדרום, בחרנו בדרך שלא תפגע בנוסעים", הם אמרו.

הנהגים מצידם בחרו צעדי מחאה - נסיעות חינם בכל קווי התחבורה אך ההנהלה מצידה הבהירה לנהגים כי היא לא תקבל את העובדה הזאת בדיוק כמו שאף מנכ"ל סופר לא יקבל עובדה שבה העובדים שישבתו לא יגבו כסף מלקוחות ויאפשרו להם לצאת מהחנות מבלי לשלם.

אסף בונדי, רכז מטה דרום בארגון כוח לעובדים מסר כי "מצער שהנהלה החברה בחרה לפגוע בשירות לציבור במקום להתקדם במשא ומתן ולשפר את שכר הנהגים, וחמור לא פחות להסב עגמת נפש לציבור על-ידי ההודעה הפתאומית על הפסקת הפעילות. אנו קוראים להנהלה לפתור את חילוקי הדעות ביננו בדיאלוג ישיר ולא בתקיפת הציבור ובהטלת אשמה על הנהגים".

מנכ"ל אגד תעבורה גדעון מזרחי אמר כי "ועד העובדים הלך צעד אחד רחוק מדי ובמקום להיאבק על תנאי השכר הוא פוגע בנוסעים. אני קורא לנהגים להפסיק את העיצומים המיותרים האלו ולחזור להידברות. אני מקווה שהוועד יגלה אחריות ויורה לנהגים לחזור לעבודה הסדירה ולעמוד בהתחייבויות שלנו כלפי הציבור שרוצה להגיע לעבודה וללימודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר