ראש הזרוע הצבאית של חמאס: "מייצרים רקטות"

ראש הזרוע הצבאית החדש של חמאס, מרואן עיסא, השתתף בכנס פומבי והתייחס למלחמתו בישראל ואמר כי למרות המלחמה הם ממשיכים לייצר רקטות שיכוונו בעתיד לישראל (חדשות)

(צילום ארכיון: Albert Sadikov/Flash90)

באופן נדיר ואחרי שנים, ראש הזרוע הצבאית החדש של חמאס, מרואן עיסא, השתתף בכנס פומבי של מכון מחקר הכפוף למנגנוני הביטחון של הארגון, שם התייחס למלחמתו בישראל ואמר כי למרות המלחמה הם ממשיכים לייצר רקטות שיכוונו בעתיד לעבר ישראל.

בניגוד לקודמו בתפקיד אחמד ג'עברי שחוסל במהלך מבצע עמוד ענן שנערך אשתקד, עיסא ממעט לצאת מהבונקר וכן ממעט להופיע בתקשורת ומשום הופעתו הפומבית בכנס המדובר נחשבת לנדירה.

בהתייחסו לישראל, ראש הזרוע הצבאית העביר מסר לפיו אין בכוונת הארגון לפתוח במלחמה כרגע: "אנחנו לא חותרים כעת לעימות עם ישראל אך אנו ממשיכים לפעול כדי שכוחנו יהיה חזק בכל עימות עתידי. אנחנו ממשיכים בייצור רקטות וההצהרות של ישראל בנושא הזה לא מעניינות אותנו".

לטענתו, ארגון הטרור פועל בתיאום ארגונים אחרים שיכולים לספק נשק עבור ארגונו וכי הם לא בכיס של איש. לטענתו, התיאום בין כלל הארגונים הגיע לרמה הגבוהה ביותר.

בהתייחסו לעימות עם מצרים - בעקבות ההחלטה שהתקבלה להכליל את חמאס ברשימת ארגוני הטרור, אמר ראש הזרוע הצבאית כי "כל ניסיון אזורי או בינלאומי להטיל מצור על ארגון חמאס או על הזרוע הצבאית שלו ייכשל. לזרוע הצבאית יש את האמביציה, היכולת והאמונה להגיע לדרך עד הסוף".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר