המפכ"ל תוקף המבקרים: "תפסיקו לבלבל את השכל"

מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו תקף הבוקר את חברי הכנסת שקראו למנות את המפכ"ל הבא מחוץ לשורות המשטרה בעקבות הפרשיות השונות: "פופוליסטים" (חדשות)

(פלאש90)

המפכ"ל נגד חברות הכנסת: מפכ"ל המשטרה רב-ניצב יוחנן דנינו תקף הבוקר (שני), את דברי חברות הכנסת, שאמרו כי המפכ"ל הבא צריך להתמנות מחוץ לשורות המשטרה זאת בעקבות שורת פרשיות וחשדות למעשים חמורים שנקשרו בבכירי האירגון.

בטקס חילופי הפיקוד על מחוז ש"י, בעיקבות פרישתו של ניצב קובי כהן בעקבות חשדות למעשים חמורים שביצע, אמר המפכ"ל: "לפני שאני מתחיל את הנאום המקורי אני בדרך קראתי כתבה, והכותרת היא - שהמפכ"ל הבא לא יכול לבוא מתוך המשטרה, צריך לנקות את האוורות. אני שואל, כמה ציני אתה יכול להיות כדי להיבחר לכנסת, כמה פופוליסט אתה יכול להיות? מה אתם באמת מאמינים, אתם מסתכלים ימינה-שמאלה? כל הגופים שמתקיפים את משטרת ישראל מסתכלים במראה? הבעיה היא רק במשטרה?"

"אני אגיד לכם מה ההבדל, משטרת ישראל שלא כמו הגופים האחרים, באומץ שמה את זה במרכז העשייה שלה ואמרה: אנחנו הולכים לטפל בזה, אנחנו הולכים לשנות את הנורמה, אנחנו נעשה משטרה טובה יותר, ערכית יותר, נורמטיבית יותר, שתהיה דוגמה ומופת לכל המגזר הציבורי במדינת ישראל, זאת משטרת ישראל", הצהיר המפכ"ל.

דנינו פירט שורת הישגים של המשטרה תחת פיקודו, ואמר: "להגיד שהמפכ"ל הבא לא ראוי ולא נכון שיבוא מתוך המשטרה? לבטל את העבודה של אלפי קצינים שנתנו את מיטב חייהם ושנותיהם לשירות מדינת ישראל, יש כאן מפקדים שביום ובלילה לא רצו לכנסת, אלא שירתו את מדינת ישראל בנאמנות ביום ובלילה, להם להגיד שהם לא יכולים ולא ראויים? להפסיק לבלבל את השכל ולעשות את מה שאנחנו עושים הכי טוב לשרת את עם ישראל. נכון הצליחו להרגיז אותי וזה קורה לעיתים נדירות", סיכם דנינו את המתקפה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר