ג'ון קרי: המועצה לזכויות אדם - אובססיבית נגד ישראל"

שעות ספורות לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לארה"ב לקראת נאומו בקונגרס, מזכיר המדינה האמריקני ג'ון קרי מתייצב לצד ישראל במועצה לזכויות אדם של האו"ם (בעולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
שר החוץ ג'ון קרי (צילום: פלאש 90)

שעות ספורות לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לארה"ב לקראת נאומו הצפוי מחר (שלישי) מול בתי הקונגרס של ארה"ב בנושא הגרעין האיראני וזה בניגוד לדעתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה, מזכיר המדינה ג'ון קרי מגן על ישראל בנאום שנשא במועצה לזכויות אדם של האו"ם.

קרי תקף את הוועדה שלדבריו אינה מאוזנת כלפי ישראל: "אף אחד בחדר הזה שיכול להכחיש שאין איזון כלפי ישראל. אין מדינה שיכולה להגיד שהמקום הזה לא מוטה כנגדה. תמיד יש כאן 5-6 החלטות על ישראל, אחת אפילו של אסד, שנוגעת לגולן. בזמן שהמדינה הזאת משגרת טילים ומערערת על האחיזה של ישראל במקום".

לדברי קרי: "יש אובססיה נגד ישראל וזה מערער את הגוף הזה, יש מקום לשינוי, ארצות הברית בוחנת את הדברים בכל פעם מחדש, אבל אנחנו דוחים את הבידוד של ישראל, כשזה מגיע לזכויות אדם, אין מדינה בעולם שלא תהיה חשופה לביקורת, אבל הכל בצורה נכונה".

"ארצות הברית נשארת מחוייבת למשימה הזאת, כשהסיכונים גדולים, אנחנו חייבים לחיות על פי הכללים שייצרנו. אנחנו צריכים להיות מקום התקווה", הוסיף קרי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר