הרב מזוז מבהיר:

"ב'משוגע' - לא התכוונתי לרבי דוד יוסף, הוא ת"ח"

ראש ישיבת כיסא רחמים הגאון רבי מאיר מזוז הבהיר בשיחה עם תלמידיו כי לא התכוון לכנות את הגאון רבי דוד יוסף כ"משוגע", אלא אמר זאת על אדם אחר: "אני דיברתי על בן-אדם שנודה על ידי מרן הרב עובדיה ע"ה. אני מכבד את הרב דוד, תלמיד חכם גדול שכתב ספרים רבים, יושב ועוסק בתורה כל היום" (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
הרב דוד יוסף והרב מזוז (צילומים: שלומי כהן, פלאש 90)

בחירות 2015: במהלך כנס בחירות שהתקיים אתמול תקף מנהיגה הרוחני של "יחד" הגאון רבי מאיר מזוז את בכירי ש"ס וההנהגה הרוחנית שלה בעקבות הדברים שהוטחו בח"כ אלי ישי ש"הוא לא יודע לקרוא בלי ניקוד".

במהלך הדברים אמר הגר"מ מזוז: "אלי ישי לא יודע לקרוא בלי ניקוד? אתם מאמינים לדבר הזה? סגן ראש הממשלה לא יודע לקרוא בלי ניקוד? נו באמת. עכשיו נכניס אותו לכיתה א', כיתה ב', שילמד לקרוא בלי ניקוד? סתם דברים בטלים".

"יורדים על בן אדם עד חורמה", הוסיף הרב מזוז, "קודם כל זה לא נכון, זה שקר, צריך לא להתייחס לזה, אנחנו נכבד כל אדם באשר הוא אדם, כל יהודי באשר הוא יהודי". בהמשך כינה הרב מזוז את אחד מאנשי ש"ס "משוגע", כאשר היה נראה כי הדברים כוונו לעברו של חבר מועצת חכמי התורה הגאון רבי דוד יוסף.

אך ל"כיכר השבת" נודע כי הבוקר הבהיר הגר"מ מזוז הבהיר בישיבת 'כיסא רחמים' כי הדברים אינם מכוונים לגאון רבי דוד יוסף.

בהקלטה שהגיעה לידי "כיכר השבת" נשמע הגר"מ מזוז אומר לתלמידיו: "הרמב"ם באיגרת תימן אומר 'אם אדם לוקח דברים מהאמצע זה לא טוב', אנשים הוציאו דברים שלי מהקשרם, אני דיברתי על בן-אדם שהוא נודה על ידי מרן הרב עובדיה ע"ה".

"הבן-אדם הזה צעק ודיבר דברים שלא כדין, בין הדברים אמרתי מילה שפירשו אותה כפגיעה ברב דוד יוסף, אני לא התכוונתי לפגוע בו, אני מכבד אותו, תלמיד חכם גדול שכתב ספרים רבים, יושב ועוסק בתורה מהבוקר עד ערב, אני לא התכוונתי עליו כלל ועיקר". בסיום דבריו חזר הגר"מ מזוז ומבהיר: "לכן, שיהיה ברור לא הייתה לנו שום כוונה נגד הרב דוד יוסף שיהיה בריא".

יש לציין כי בין הרבנים קיים קשר תורני ארוך שנים, כאשר הגר"ד יוסף היה מגיע למסור שיעורים בישיבת 'כיסא רחמים' והגר"מ מזוז היה מגיע למוסדות 'יחווה דעת', בנוסף הגר"ד יוסף היה זה שהביא לשלום בין הגר"מ מזוז לראשל"צ הגאון ריב יצחק יוסף במהלך השנה האחרונה, כאשר הגר"ד יוסף ערך שבע ברכות לביתו של יו"ר ש"ס אריה דערי והזמין את אחיו הגר"י יוסף והגר"מ מזוז לביתו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר