האדמו"ר מבוסטון במסיבת עיתונאים חריגה: "מאמין בדמוקרטיה"

במסיבת עיתונאים חריגה שקיים במעונו, הודיע הרבי מבוסטון כי למרות הצבעתו ל-ג, הוא קורא למי ש"חשובה לו שמירת ארץ ישראל" להצביע ל"יחד" של אלי ישי: "מאמין בדמוקרטיה" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: מתוך ה"טוויטר" של עקיבא נוביק)

בצעד נדיר כינס הצהריים (שני) האדמו"ר מבוסטון מסיבת עיתונאים בביתו בשכונת הר נוף בירושלים, בה הודיע כי לשיטתו ניתן לבחור במפלגת "יחד" וכי היא נחשבת למפלגה חרדית.

למסיבת העיתונאים הגיעו בעיקר כתבים לענייני חרדים מהמדיה הכללית, זאת בשל העובדה שלראשונה מקיים אדמו"ר ומנהיג רוחני מסיבת עיתונאים רשמית במעונו.

בסיום האסיפה פרסם הרבי מנשר בו הוא כותב תחת הכותרת "קריאה קדושה לכל המאמין בה' ובתורתו", כי "צו השעה הוא שכולם יצביעו בבחירות הקרובות לחזק מעמדם של לומדי ושומרי תורה ומצוות".

האדמו"ר מציין כי "בלי נדר כאגודאיסט בן אגודאיסט אצביע ג׳ וכן אני קורא לכל מי שמרגיש מיוצג ע"י יהדות התורה וש"ס". אבל מדגיש כי "כמי שבא ממדינה של דמוקרטיה ומאמין בשיטה" הרי שהוא רואה חובה לצאת בקריאה מיוחדת "לכל מי שחשובים לו תורת ישראל, כלל ישראל וארץ ישראל ומעוניין להצביע עבור מפלגה חרדית הרי שעליו להצביע יחד".

האדמו"ר מדגיש כי "אלו המפלגות החרדיות, עומדים גדולי תורה בראשם" ולהערכתו ניתן יהיה להגיע לגוש חרדי של 24 מנדטים אחרי הבחירות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר