תערוכת ברצלונה 2015: זה מה שהשיקו חברות הטכנולוגיה

סמארטפון בגודל מפלצתי, שעון חכם עם עיצוב יוקרתי ומקלדת מתקפלת שתוכלו לקחת איתכם לכל מקום; ועידת המובייל העולמית ברצלונה 2015 מספקת חידושים, הנה הם (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
חלק מההשקות (צילום מסך)

ועידת המובייל העולמית ברצלונה 2015: ועידת המובייל העולמית שנפתחה אמש (ראשון) בסערה בברצלונה, ספרד, מביאה עמה גל של השקות מכיוון ענקיות האלקטרוניקה שמנצלות את הבמה המתוקשרת להציג את הקולקציות החדשות בפני הצרכנים, דרך אנשי התקשורת הרבים שמקובצים במקום. השקתו של הגלקסי S6 אמש אמנם תפסה את מרב תשומת הלב, אך סמסונג ממש לא לבד. קבלו את מיטב ההשקות בוועידת המובייל עולמית.

HTC - One M9 שעון חכם וקסדת מציאות מדומה

יצרנית הסלולר הטיוואנית נוהגת לאגף את ענקיות האלקטרוניקה ולהציע מכשירי דגל שווי ערך לאלו של ענקיות כמו סמסונג, LG סוני ועוד. לעתים היא אפילו מציגה מפרט העולה על אלו של המתחרות, זאת למרות שחברת HTC היא יצרנית סלולר די קטנה שיכולה רק לחלום על משאבים כמו של חטיבת המובייל של סמסונג למשל.

הפעם, מכשיר הדגל של החברה שאמנם מציג חומרה משופרת, לא ממש הצליח להלהיב. בניגוד למתחרה הקוריאנית, ב-HTC החליטו לשמור על העיצוב המסורתי ולא ממש ביצעו שינויים מלבד המצלמה האחורית שתופסת כיום מקום גדול יותר בגב המכשיר - כורח המציאות כשעושים שימוש בחיישן ברגישות 20 מגה-פיקסל.

החדש של HTC

המכשיר החדש של HTC יאכזב קשות את מעריצי החברה שציפו לשיפורים משמעותיים, וגילו כי מדובר בסך הכל בשדרוג לגרסה הנוכחית. בחברת HTC החליטו לא לאמץ את סטנדרט המסכים החדשים באיכות QHD שקבעו הענקיות במכשירי הדגל שלהם, בחברה גם ויתרו על הגרסה הזולה יותר בעלת 16 GB נפח אחסון, והמכשיר זמין רק בגרסת 32 GB.

מלבד מכשיר הדגל החדש, השיקה HTC גם שעון חכם חדש שיקרא Re:Grip בשיתוף עם חברת Under Armour, גם השעון הצליח לאכזב, והוא מציע מסך בצבעי שחור לבן, במקום מסך צבעוני. מחירו יעמוד על כ-200 דולרים. בנוסף השיקה החברה גם את Re:Vive - קסדת מציאות מדומה מתקדמת שכוללת עשרות חיישנים ותשתמש בין היתר למשחקי מציאות מדומה כשהראש יפעל כבקר המשחק במקום השלטים שמשמשים כיום כבקרים.

קסדת מציאות רבודה - HTC

Huawei - פאבלט ענק, שעון חכם, מחשוב לביש ו-WIFI לרכב

יצרנית האלקטרוניקה הסינית Huawei הפתיעה עם השקות לא מתוכננות (או לא מיוחצנות מראש), כשהשיקה מכשיר פאבלט (בד"כ הכלאת טלפון וטאבלט, הפעם הכלאת טאבלט עם טלפון), בגודל של לא פחות מ-7 אינץ', שמציע חומרה מתקדמת, סוללה בינונית של 5,000 מיליאמפר ומסך בינוני גם הוא באיכות 1200 על 1920 פיקסלים שבחברה מכנים אולטרה HD.

טלפון ענק - וויאווי

מלבד הפאבלט, השיקה וויאווי גם שעון חכם חדש בעיצוב אלגנטי ויוקרתי במיוחד שעושה שימוש במתכת ועור על מנת לשוות לו מראה של שעון יד אלגנטי, נתב אלחוטי לרכב שמתחבר למצת הרכב ומאפשר חיבור של עד 10 מכשירים ועושה שימוש במודם סלולרי LTE (דור 4) שמבטיח גלישה מהירה באופן משמעותי ואזניית בלוטות' חכמה ומספר מוצרי מחשוב לביש נוספים.

השעון המעוצב של וואיווי

LG - פלקס 2 שעון חכם אלגנטי ומכשירי ביניים

LG בחרה שלא לבצע השקות משמעותיות בכנס הסלולר הפופולרי, כשאת מכשיר הפאבלט החדש שלה G FLEX 2 היא החליטה להשיק כבר לפני מספר שבועות

G WATCH URBAN

מלבד זאת תחשוף החברה 4 מכשירי ביניים חדשים - Magna, Spirit, Leon ו- Joy – שלטענת החברה יעניקו ללקוחות יתרונות הלקוחים מעולם מכשירי הפרימיום יחד עם עיצוב מתקדם וחווית משתמש ייחודית הכוללת פיצ'רים כגון ה-Gesture Shot, וה- Glance View. המכשירים החדשים יוצעו בישראל בגרסאות LTE (דור 4).

לנובו - 3 טאבלטים חדשים

גם ענקית המחשוב הסינית לנובו הכריזה היום על שלושה טאבלטים חדשים: זוג טאבלטים מסדרת A, Lenovo TAB 2 A8 ו-A10-70, וכן טאבלט המריץ את מערכת ההפעלה Windows, ה-Ideapad MIIX 3000. לטענת החברה, טאבלטים אלה, הנחשפים לראשונה בכנס המובייל העולמי בברצלונה, הם מכשירים אשר מטרתם לסייע לצרכנים לספק את צרכי הפנאי והניידות במחירים זמינים לכל נפש.

לדברי החברה, הטאבלטים החדשים מסדרה A מוכיחים שטאבלטים זמינים מבחינת מחיר יכולים להציע יכולות גדולות בהיבט הבידורי עם קישוריות LTE וטכנולוגיית Dolby Atoms. טאבלטים אלו מאפשרים למשתמשים להיות מחוברים בכל מקום, ויותר מכך: בזכות הרמקולים שלהם הם גורמים לסרטים ולמוזיקה להיות מהנים יותר עם איכות סאונד ברורה, עשירה, רבת עוצמה ומעמיקה. במקביל, ה-Ideapad MIIX 3000 עם מסך ה-8 אינץ', מציע למשתמשי חלונות פרודוקטיביות עם מכשיר שגודלו מאפשר להכניסו לכיס.

סוני - פאבלט דגל ומכשיר ביניים

גם ענקית האלקטרוניקה היפנית השיקה היום צמד מכשירים חדשים מבית החברה, טאבלט שזכה לשם המחייב -Xperia Z4 Tablet כשהוא עושה שימוש בשמה של סדרת הדגל של סוני, Xperia Z. הטאבלט החדש מגיע בעובי של 6.1 מ"מ (ממש כמו האייפד אייר) ובמשקל של פחות מ-400 גרם. הטאבלט כולל את המילה האחרונה של ענקית השבבים קוואלקום - סנאפדרגון 810, ומציעה מסך באיכות 2K עם סוללה בקיבולת של 6,000 מיליאמפר.

מלבד הטאבלט השיקה החברה גם מכשיר ביניים בשם Xperia M4 Aqua, שמשמש בעצם כדגם מיני למכשיר הדגל אקספיריה Z3. ומחירו עומד על כ-300 אירו.

אקספיריה Z4

מיקרוסופט - מכשירי ביניים מוזלים במיוחד ומקלדת מתקפלת

במיקרוסופט החליטו ככל הנראה להניח כרגע לענקיות האלקטרוניקה להשיק את מכשירי הדגל הנוצצים שלהם, ולהתמקד במכשירי ביניים חזקים וזולים במיוחד. בחברה השיקו את ה-Lumia 640 (ללא המותג נוקיה), שמציע חומרה בסיסית יחסית, אך מכובדת, במחירים שנעים בין 155 דולרים לדגם הרגיל, ועד ל-180 דולרים בלבד לדגם העושה שימוש בטכנולוגיית LTE (דור 4).

במיקרוסופט השיקו גם מקלדת אלחוטית ניידת חדשה בשם המוזר משהו - Microsoft Universal Foldable Keyboard (מקלדת אוניברסלית מתקפלת), שממש כמו שמה היא מתקפלת וניידת ומתחברת לכלל המכשירים הקיימים בשוק באמצעות חיבור בלוטות', כך שתוכלו מעתה להקליד בסמארטפון גם דרך מקלדת אמתית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר