יפה דרעי: "אני דירבנתי את אריה לחזור לפוליטיקה"

בראיון לצביקה יחזקאלי, סיפרה אשת יו"ר ש"ס אריה דרעי על הסערה סביב בעלה בבחירות הנוכחיות: "אני דירבנתי אותו לחזור לפוליטיקה. יש לו נתונים של מנהיגות". צפו בראיון (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: ערוץ 20)

יפה דרעי, רעייתו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, התארחה בתכניתו החדשה של העיתונאי צביקה יחזקאלי "נקודה טובה" בערוץ 20, וסיפרה על החיים לצד בעלה - מהרגע שהתחתנו ועד לסערה סביבו במערכת הבחירות הנוכחית.

דרעי סיפרה בתחילה על יום חתונתה: "איחרתי לחתונה של עצמי בגלל השלג. אפילו הרב עובדיה הגיע לפניי. אריה גמר חבילת סיגריות מרוב לחץ". דרעי סיפרה כי "אריה היה נחשב אז ל'שפיץ' של ישיבת חברון. הוא היה כריזמטי. בתחילה היה ברור שהוא יישב וילמד כל החיים. זה היה גם שאיפה שלו".

על המעבר לפוליטיקה סיפרה: "המעבר לא הגיע ביום אחד. היה לי קשה בהתחלה עם זה שהוא הלך לפוליטיקה. הרב עובדיה אמר לי 'רצית ראש ישיבה אחד? את תקבלי מאה ראשי ישיבות. אריה הולך להקים את עולם התורה'".

"אחר כך שוב זה היה לי קשה עם זה ושוב הרב עובדיה דיבר איתי ואמר לי שרק אריה יכול לעשות את זה, עד שבסוף הבנתי" סיפרה. על התקופה של בעלה בכלא אמרה דרעי: "אני ידעתי את האמת למה הוא היה בכלא. נתתי לילדים תחושה של ביטחון שיבינו שהוא בכלא על כך שהוא נתפס על דברי תורה".

על חזרתו לפוליטיקה סיפרה: "אני דירבנתי את אריה לחזור לפוליטיקה. יש לו נתונים של מנהיגות שהקב"ה נתן לו בשביל להוביל ציבור. אני אישתו, אני יודעת את המטרות האמיתיות שלו. אני רואה כמה הוא רוצה להגדיל תורה. אם הוא היה עוזב את הבית בשביל עסקים, אני לא הייתי נותנת לו להיות שם".

דרעי התייחסה גם לקרע בש"ס ועל היחסים של בעלה עם יו"ר מפלגת "יחד" אלי ישי: "אריה עשה את המקסימום בשביל האחדות. הוא השפיל את עצמו. אבל אי אפשר להכריח. אני תמיד אומרת לאריה ש'אתה צריך להיות שלם עם מה שאתה עושה'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר