גפני לדרעי: "בא לא נירה בתוך הנגמ"ש"

יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני ביקר בטבריה ובצפת וניסה לקושש קולות. בנוסף, שידר גפני מסר מרגיע לכיוון ש"ס ודרעי: "לא נירה אחד על השני בנגמ"ש. המלחמה - מול החילונים" (ארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות אלימלך גרסטל, תמונה: Miriam Alster/FLASH90)

למרות צפירות ההרגעה, קרב דגל התורה-ש"ס על קולות ערי הפריפריה נמשך. היום (שני) ביקר יו''ר תנועת דגל התורה ח"כ משה גפני במטות הפעילים בערים טבריה וצפת, שם קרא למשתתפים בכנסים להצביע לתנועתו.

בצפת נפגש גפני יחד עם סגן ראש עיריית בני ברק ומנהל המחלקה המוניציפלית של דגל מנחם שפירא עם הגאון רבי ירמיה כהן הנחשב לבעל השפעה ומעמד. בעבר, בבחירות המקומיות סגרו אנשי הרב כהן דיל עם התנועה הליטאית ואף רצו ברשימה משותפת.

בשבוע שעבר ביקר בעיר יו''ר שס אריה דרעי ונפגש עם הרב כהן כאשר המשמעות הייתה תמיכה במפלגת ש"ס. הערב כאמור, נפגשו עם מנהיג הקהילה גפני ונציגי דגל ולדברי מקורביהם השיחה הייתה לבבית.

בכירי דגל התורה בביקור בצפת (באדיבות המצלם)

במהלך נאומו בצפת ניסה גפני להנמיך את גובה הלהבות בין דגל התורה לתנועת ש"ס ואמר: "בכל השנים האחרונות, גם כשאלי ישי היה יו"'ר ש"ס וגם כשאריה דרעי יו''ר ש"ס אנחנו משתפים איתם פעולה".

"המלחמה שלנו זה עם החילונים. ואני מבקש ואני אומר את זה גם לעצמי ואומר את זה גם לאריה דרעי, בא לא נירה אחד על השני בנגמ"ש. המלחמה שלנו זה מול החילונים".

"אני אומר לאנשים שלנו, תעשו הכל על מנת שיצביעו ג' אבל אם אחרי הכל אתם לא מצליחים והוא אומר אני לא אצביע ליהדות התורה, אחרי שניסית עוד הפעם ועוד הפעם, תגיד לו להצביע ש"ס. ואני אומר לאריה דרעי תגיד גם לפעילים שלך תעשה את מה שאתה יכול שיצביעו ש"ס. אבל אם הם לא רוצים להצביע שס תגיד להם להצביע ג'".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר