היום תחל תעמולת הבחירות: כמה דקות יקבלו החרדים?

היום יחלו שידורי התעמולה ברדיו ובטלוויזיה, במסגרת יעלו המפלגות קמפיינים שונים. השידורים ימשכו עד יומיים לפני הבחירות. ש"ס תקבל 29 דקות וג' - 21 וכמה השאר? (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(אמיר לוי - פלאש90)

אם לא הספיקה לכם תעמולת הבחירות מתחילת מערכת הבחירות ועד עכשיו, בתקשורת וברשתות החברתיות, היום (שלישי), יחלו שידורי תעמולת הבחירות לכנסת שישודרו ברדיו ובטלוויזיה, והם יימשכו עד יומיים לפני יום הבחירות.

היום הזה לפתיחת שידורי התעמולה נבחר על ידי יו"ר ועדת הבחירות המרכזית, השופט סלים ג'ובראן, שהתייעץ עם חברי הוועדה ועם מנהלי הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו ועם מנהלי רשות השידור.

קודם שידורם יצפה יו"ר ועדת הבחירות המרכזית בשידורי התעמולה, בכדי לבדוק אם בקטעים שעתידים להיות משודרים יש עבירה על חוק הבחירות, כמו למשל שילוב ילדים בתשדירים כפי שעשה ראש הממשלה בנימין נתניהו בסרטון נגד הבית היהודי ויש עתיד שזכה לכינוי סרטון "הגננת", או עבירות של גזענות והסתה.

אז כמה תעמולה תצרכו? המפלגות החרדיות יזכו בלא מעט דקות שידור. סיעת ש"ס תזכה ל-29 דקות ואילו יהדות התורה תזכה ל-21 דקות

סיעת המחנה הציוני תקבל את מספר הדקות הרב ביותר וזאת משום גודלה של הסיעה. לפיכך הם יקבלו 49 דקות. הליכוד יקבל 43 דקות שידור ואילו יש עתיד תקבל שתי דקות יותר. ישראל ביתנו תקבל 33 דקות ואילו הבית היהודי 31 דקות. הרשימה הערבית המשותפת תקבל 29 דקות. ועדת הבחירות קבעה את הדקות על פי מספר חברי הכנסת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר