אחרי ארבע שנים בתפקיד: שרגא הופמן פורש מ"איחוד הצלה"

אחרי ארבע שנים כסמנכ"ל ארגון "איחוד הצלה", הודיע שרגא הופמן כי הוא פורש מהתפקיד וישאר מתנדב. "רצון להתקדם בחיים ולהגיע למחוזות נוספים" (ברנז'ה, אנשים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
שרגא הופמן (צילום: דוברות 'איחוד הצלה')

אחרי ארבע שנים בתפקיד, שרגא הופמן הודיע ביממה האחרונה למנהלי ארגון "איחוד הצלה", על כוונתו לעזוב את תפקידו כסמנכ"ל הארגון.

בעצה אחת הוחלט כי הופמן יעזוב את תפקידו מייד לאחר חג הפסח, עד אז ינסו בארגון למצוא לו מחליף וכי ייתכן כי יהיה זה אדם מתוך הארגון עצמו.

הופמן אמר בתגובה ל"כיכר השבת": "הסיבה שעזבתי היא הרצון להתקדם בחיים ולהגיע למחוזות נוספים ולקדם דברים נוספים. יותר מארבע שנים זהו זמן מכבוד מאוד, בתקופה הזאת עשיתי עשייה רבה".

בהודעה שפרסם תחת הכותרת "לכל דבר טוב יש סוף, וכל סוף הוא התחלה של משהו עוד יותר טוב", כתב הופמן למתנדבי הארגון כי תקופת כהונתו "הייתה חוויה מיוחדת של לילות וימים ללא הפוגה וכעת הגיע הרגע לקחת הפוגה ולצאת לאפיקים חדשים".

הופמן הבהיר בהודעתו, "אמנם אני עוזב את תפקידי בהנהלת הארגון, אך ממשיך להיות מתנדב מן המניין וכפי שכבר כתבתי, אני ממשיך בעשייה למען איחוד הצלה ואטה שכם למען פיתוחו ושגשוגו. חשוב לי מאוד להמשיך להיות אתכם בקשר, לשמוע על חוויותיכם ממעשי ההצלה שלכם. אני כבר מתגעגע!", סיים.

ביקשנו את התייחסות הארגון, אך תגובתם טרם נתקבלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר