עימות פוליטי

יעלון תוקף את בנט: "הוא עשה פוליטיקה ממלחמה"

שר הביטחון בוגי יעלון תוקף בחריפות את יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט על התנהלותו בזמן מבצע 'צוק איתן' ואמר כי "מי שמנסה לעשות פוליטיקה ממלחמה - מוקצה מבחינתי" • לשכת בנט בתגובה: "ההצבעות של יעלון כדי למנוע את מבצע המנהרות מעידות בעד עצמן, ראוי שישמור על קור רוח" (חדשות, פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יעלון ובנט בימים טובים יותר (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: שר הביטחון משה בוגי יעלון תקף הבוקר (שלישי) בחריפות את יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט, שלא נשאר חייב ומיהר להגיב.

בראיון לגלי צה"ל התייחס יעלון להתנהלות של בנט במהלך מבצע 'צוק איתן' ברצועת עזה ואמר: "גם ראש הממשלה וגם אנוכי נאלצנו לצאת פומבית בביקורת על התנהלותם של חלק משרי הקבינט תוך כדי ניהול המבצע. מי שמנסה לעשות פוליטיקה ממלחמה - מוקצה מבחינתי".

יעלון נשאל האם בנט ראוי לשמש כשר הביטחון ואמר: "בפוליטיקה בסוף יש קואליציה, יש פשרות. חלק מהבעיה שבגללה הגענו לבחירות היא שהמערכת הפוליטית בסוף מורכבת ממפלגה אחת או שתיים בינוניות, כמה תת-בינוניות והרבה קטנות. אז גם ראש ממשלה שיודע מה הוא רוצה לא רק בתחום הביטחוני לא מצליח להוביל מדיניות".

בלשכו של השר בנט לא נשארו חייבים והגיבו לדבר של יעלון: "לא נעשה פוליטיקה בזמן שראש הממשלה והשר בנט נמצאים בשליחות לאומית בארצות הברית, ואנו קוראים גם לשר הביטחון לנהוג כך. ההצבעות של שר הביטחון כדי למנוע את מבצע המנהרות מעידות בעד עצמן, אך למרות זאת ראוי שישמור על קור רוח".

יצוין כי המתקפה של יעלון מגיעה שבועיים לאחר ההסכם בין 'הבית היהודי' ל'ליכוד' שהמפלגות לא יתקפו זו את זו בנהלך מערכת הבחירות "לא יורים בתוך הנגמ"ש" הגדיר בנט את ההסכם שהופר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר