חנין זועבי הותקפה במיץ בכנס פוליטי ברמת גן

צעיר בן 28 חשוד כי התיז מיץ לעבר ח"כ חנין זועבי במהלך כנס פוליטי במכללה למשפט ברמת גן. בנוסף יועצת התקשורת של בל"ד הותקפה עם מוט ופונתה לאיכילוב (חדשות)

(מתוך YNET)

בחירות 2015: מהומה התחוללה היום (שלישי) במהלך כנס פוליטי שנערך במכללה למשפט ברמת גן, לקראת הבחירות, בו השתתפה ח"כ חנין זועבי.

צעיר בן 28, תושב רמת גן, חשוד כי תקף את זועבי והתיז לעברה מיץ. הוא נעצר על ידי שוטרי מרחב דן, וזועבי עזבה את המקום.

לדברי עדי ראיה מדובר בפעילים של ברוך מרזל, שהלהיטו את הרוחות, זאת לאחר סטטוס תוקפני שכתב הבוקר מרזל, ובו קרא לתומכיו להפגין נגד הכנס בשל השתתפות זועבי. יצוין כי גם פעילי ישראל ביתנו הפגינו במקום.

ממפלגת עוצמה יהודית נמסר: "יש להצטער שהמשטרה עושה דרמה מהאירוע. זועבי עשתה פרובוקציות ונדרוש לשחררו לאחר חקירה".

מלבז זועבי, הותקפה בכנס גם יועצת התקשורת של בל"ד, אמילי מואטי. אחד המשתתפים תקף אותה במוט והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים איכלוב.

בנוסף, צעירה הניפה בכנס את דגל פלסטין וגרמה למהומה.

יו"ר הרשימה המשותפת, איימן עודה, הגיב: "מערכת הבחירות הנוכחית ממשיכה את גל הגזענות, ההדרה והאלימות שאפיינו את תקופת כהונתה של הממשלה האחרונה. עצוב לראות שאפילו במוסדות אקדמאים כבר אין אפשרות לנהל שיח פתוח ולהציג מגוון של דעות. האלימות נגד זועבי וצוותה מקורה באמירות קשות ומסוכנות של נבחרי ציבור, שבמקום לנהוג באחריות מלהיטים שנאה וכעס בניסיון לקושש קולות בקלפי. הרשימה המשותפת תמשיך לפעול נגד אלימות ולעידוד שיח שיוויוני ודמוקרטי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר