זגזג מסית

לבני צייצה "החרדים יחזירו אותנו לימי החושך" ומחקה

ציפי לבני, המוצבת במקום השני ברשימת מפלגת "המחנה הציוני" המתיימרת להקים את הממשלה הבאה, צייצה ציוץ ארסי נגד הציבור החרדי אך כעבור מספר שעות מחקה אותו • "ממשלת ביבי-בנט-חרדים תחזיר אותנו לימי החושך", כתבה לבני • בלשכתה טוענים: הציוץ נכתב על-ידי הדוברת של לבני לניו מדיה (ארץ)

ציפי לבני (צילום: Tomer Neuberg/FLASH90)

ציפי לבני, המוצבת במקום השני ברשימת מפלגת "המחנה הציוני" המתיימרת להקים את הממשלה הבאה, צייצה ציוץ ארסי נגד הציבור החרדי אך כעבור מספר שעות מחקה אותו.

בציוץ שפורסם בשעות הערב אמש, בחשבון הטוויטר של לבני, נכתב: "ממשלת ביבי-בנט-חרדים תחזיר אותנו לימי החושך. הסיכוי היחיד לשמור על הליברליות, השוויון והשפיות זה ממשלה בראשותנו".

הבוקר, הציוץ של לבני, נמחק ונעלם כלא היה.

גורמים פוליטיים חרדים מעריכים כי מישהו במטה 'המחנה הציוני' הבין את פוטנציאל הנזק שמייצר ציוץ כזה, לאפשרות להקים ממשלה משותפת עם המפלגות החרדיות, ובעקבות זאת הציוץ נמחק.

העיתונאי מנחם כהן, צייץ כי "לאחר שחטפה על הראש משותפה בוז'י, ציפי לבני מחקה את הציוץ שכתבה אמש נגד החרדים".

"כבר 3 חודשים בוז'י משקיע בחרדים", הוסיף כהן, "אבל אז הגיע ציוץ פזיז של שותפתו ציפי והרס הכל".

בלשכתה של לבני אומרים בתגובה למחיקת הציוץ כי "מאחר שברור לנו שמחיקה של ציוץ או פוסט מעוררת עניין אז כנראה שהצלחנו: לבני מחקה את הציוץ כי קיבלה תגובות מאזרחים חרדים שמתנגדים לביבי ושתומכים בהרצוג שאמרו שהמילה 'חושך' פגעה בהם - ובעיקר החיבור בינם לבין בנט. לפיכך, לבני הורידה את הציוץ".

בנוסף הם הבהירו כי "המילה חושך נכתבה על ידי הדוברת של לבני לניו מדיה שצייצה מהאירוע, אבל היא כלל לא נאמרה על ידי לבני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר