דלף לרשת: כך נראה הדפדפן החדש של מיקרוסופט בפעולה

כמה שבועות קודם שחרורה הרשמי של מערכת ההפעלה החדשה Windows 10, דלף לרשת סרטון חדש המראה את הדפדפן המסקרן של מיקרוסופט בפעולה. צפו בדפדפן העתיד (אינטרנט ומחשבים)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום מסך)

הספרטן בפעולה: שבועות ספורים לפני שענקית התכנה מיקרוסופט משחררת רשמית את מערכת ההפעלה החדשה שלה Windows 10 - הכוללת בתוכה בין שאר השיפורים והשינויים גם את הדפדפן החדש של החברה שינסה להתחרות בגוגל כרום באופן טוב יותר - דלף היום לרשת סרטון המציג את הדפדפן החדש שמכונה כרגע Spartan, בפעולה.

הסרטון ששוחרר על ידי אתר האינטרנט winbeta.org לאתר שיתוף הסרטונים יוטיוב, מציג את דפדפן ה"ספרטן" בפעולה. בסרטון ניתן לראות את העיצוב החדש שאכן נותן פייט לעיצוב הנקי של כרום. כשבנוסף ניתן לראות כי בדפדפן החדש שולבה הסייעת הוירטואלית של החברה, קורטנה, שמעתה תסייע לכם להבין טוב יותר את מה שאתם קוראים באינטרנט.

כך למשל במידה ותרצו לפרש מילה שאיננה מובנת לכם כראוי, תוכלו לסמן אותה ולפתוח את הסייעת הווירטואלית על ידי קליק ימני על המילה המסומנת, שם יופיע ביאור מפורט.

בנוסף, תוכלו לבצע פעולות שונות דרך 'קורטנה' כמו למשל להזמין מקומות למסעדה על ידי סימון שם המסעדה ופתיחת קורטנה, או אפילו למצוא מקומות ואתרים ישירות מתוך הדפדפן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר