יצחק הרצוג מגיב לנאום נתניהו בקונגרס: "נתניהו וישראל נשארו לבד"

יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג הגיב לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו בקונגרס ואמר כי "הנאום לא עצר את תכנית הגרעין האיראנית. נתניהו וישראל נשארו לבד"(בחירות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(אמיר לוי - פלאש 90. וידאו: מתוך עמוד הפייסבוק של הרצוג)

יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג הגיב בכנס תומכים באזור עוטף עזה לנאומו הערב (שלישי) של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "אני שמח להיות מוקף באנשים נפלאים שמבקשים דרך אחרת, שמבינים שצריך להשתחרר מהפחד ולנוע לעבר תקווה חדשה" אמר הרצוג.

לדבריו, "יכולתי להיות במקום אחר, אבל היה חשוב לי להיות כאן ולא בוושינגטון. בעיות הביטחון בעוטף עזה ובקריית שמונה מדאיגות אותי לא פחות מהאיום האיראני. אני כאן בכדי לתת פתרונות במקומות בהם אחרים כשלו. אף מנהיג ישראלי לא יסבול איראן גרעינית".

הרצוג הוסיף, "אבל השאלה היא איך מונעים הסכם רע. נתניהו יודע לנאום, אבל הנאום ששמענו היום לא עצר את תכנית הגרעין האיראנית והוא גם לא ישפיע על ההסכם המתגבש. האמת היא שנתניהו וישראל נשארו לבד".

הרצוג תקף את נתניהו בנוגע ליחסים הרעועים עם הבית הלבן והנשיא ברק אובמה ואמר: "הנאום - חבלה קשה ביחסי ישראל-ארה"ב. מדובר בקרע שאת המחיר שלו כולנו נשלם. צריך צה"ל חזק, חברה חזקה ובעלת ברית חזקה - רק אחת ארה"ב של אמריקה. קשה להפריז בתרומתה של ארה"ב לשלושת המרכיבים הללו".

"אני אתקן את היחסים עם אובמה. רק בשיתוף פעולה עם הבית הלבן נוכל לעצור את הגרעין האיראני. רק לפני שבוע אמר נתניהו שהוא לא שוכח את החיים עצמם והאתגר המרכזי זה האיום האיראני. אבל האם אתם שנורו לעברכם טילים וחפרו מתחת לבתיכם מנהרות, האם אתם סומכים עליו שישמור עליכם?".

לדבריו, "נתניהו נכשל פעם אחר פעם בכל הנושאים והתחומים. לכן, אני מתחייב הערב, אנחנו נקח אחריות, אני אקח אחריות על הפערים החברתיים והביטחון. אתם תגלו שאפשר גם אחרת".

הנאום הועבר בתחילה בערוצי הטלוויזיה השונים, אך הוא הופסק מכיוון שמדובר בתעמולת בחירות שאסורה בימים אלו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר