טרגדיה: בתו של הנגיד ר' מוטי זוננפלד נהרגה בתאונה

דניאלי זוננפלד, בתו בת ה-20 של הנגיד ר' מוטי זוננפלד מרעננה, נהרגה אמש בתאונת דרכים חזיתית שאירעה בשומרון בעת שנסעה ברכבה הפרטי ועשתה פרסה (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
מוטי זוננפלד (צילום: יהודה פרקוביץ')

טרגדיה: דניאלי רוזנפלד ע"ה, בתו בת ה-20 של הנגיד ר' מוטי זוננפלד, נהרגה אמש (שלישי) בתאונת דרכים מחרידה שאירעה בשומרון שעה שנסעה ברכבה.

התאונה אירעה בשעה 20:43, אז התקבל דיווח במד"א על תאונה חזיתית בין רכב פרטי לג'יפ בכביש 5 בין צומת הפרות לכיוון אלפי מנשה.

חובשים ופראמדיקים של מד"א ולוחמי האש הוזעקו למקום והחלו בחילוץ הצעירה בת ה-20 שנלכדה ברכב בו נסעה ולאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. צעיר בן 18 שנסע עמה נפצע באורח בינוני, נהג הג'יפ בן 46 נפצע באורח קל.

חובשת בכירה במד"א, קרין מושקוביץ ופראמדיק מד"א יניב שער שטיפלו במקום סיפרו: "ברכב הפרטי היו צעיר וצעירה, הנהגת כבת 20 נלכדה בכסא הנהג כשהיא מחוסרת הכרה ללא נשימה וללא דופק, היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה, הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים כשהיא עדיין לכודה ברכב ולאחר שהיא חולצה נאלצנו לקבוע את מותה.

"לצידה ישב צעיר כבן 18 בהכרה מלאה וסבל מחבלות בפנים, נהג הג'יפ גבר כבן 46 נפגע באורח קל. לאחר שטיפלנו בהם טיפול ראשוני בשטח, פינינו אותם לבית חולים".

מהמשטרה נמסר כי "מפרטי החקירה ראשונית עולה כי נהגת ישראלית עשתה פרסה ורכב שהגיע בנתיב הנגדי פגע ברכבה. הנהגת הייתה לכודה ברכב, צוותים של כב"א ומד"א הגיעו לזירת התאונה אך נקבע מותה בשטח ע"י פראמדיק". באגף התנועה של מחוז ש"י פתחו בחקירה.

אחד הרכבים בתאונה (צילום: חטיבת דובר המשטרה)

מדובר בטרגדיה קשה ביות למשפחת זוננפלד. אבי המשפחה, מוטי, הינו בוגר ישיבת סלבודקא בבני ברק, ונחשב למקורב לרבים מגדולי ישראל. כיום הינו איש עסקים מולטי מליונר שמחלק את זמנו בין ברזיל לעיר רעננה מקום מגוריו בישראל.

זוננפלד עוסק בתיווך עולמי וכן בסחר בנשק וידוע כמי שליבו חם לכל דבר שבקדושה ותורם בנדיבות למוסדות התורה.

ידידיו מספרים כי בכל בוקר הוא משקיע מזמנו מספר שעות ללימוד תורה ברציפות. "כולם יודעים שבשעה שהוא עם החברותא, אסור להפריע לו".

זוננפלד נשוי לביתו של ר' עמרם מלול ז"ל מכפר חב"ד וילדיו לומדים במוסדות חינוך חרדיים מודרנים (ישיבת הישוב החדש). זוננפלד נמנה על מקורביו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל וזכה ממנו לקירבה מיוחדת כשהוא נכנס ויוצא בביתו כדרך שיגרה.

זוננפלד מקורב גם לרבנים הרה"ג רבי ישראל מאיר לאו והרה"ג רבי יצחק דוד גרוסמן ונחשב לאיש סודו של יו"ר עזרא למרפא איש החסד הרב אלימלך פירר.

לפני כשנתיים הוא אף תרם ס"ת לעילוי נשמת אביו של פירר שהוכנס לביהמ"ד של חסידי בעלזא בעיר בני ברק.

מכיריו מספרים כי הוא נחבא אל הכלים ובורח מאור הזרקורים. כל תרומותיו הינם בצנעה ומדובר בסכומים אדירים. "הוא אחד התורמים הגדולים של ישיבת מיר ושל מוסדות בעלזא ועמותות צדקה וחסד נוספות, אך את הכל הוא עושה בלי רעש ובלי צילצולים", אמר אחד ממכריו.

בנוסף נחשב זוננפלד לאחד האנשים המקושרים ביותר בעיר מגוריו ולמקורב גדול של יו''ר הבית היהודי נפתלי בנט. בעבר אף ניסה לחבר בינו לבין המפלגות החרדיות ולמנוע את ברית האחים בינו לבין לפיד בהקמת הממשלה היוצאת ובין היתר אף ארגן סיור מיוחד של בנט להכרת עולם הישיבות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר