צפו: הנוסעים נמלטים מהמטוס שהתרסק

מטוס של חברת טורקיש איירליינס, התרסק בשעות הלילה בנמל התעופה בקטמנדו לאחר שפספס את מסלול הנחיתה בשל ערפל כבד. הנוסעים חולצו במגלשות חירום (חדשות, עולם)

(טל כהן - YNET)

דרמה מרקיעת שחקים: מטוס אירבוס 300 של חברת טורקיש איירליינס, נאלץ לבצע בשעות הלילה (רביעי) נחיתת חרום בנמל התעופה בקטמנדו. המטוס נחת בערפל כבד ופשוט החליק על המסלול, כשהנוסעים מחולצים על ידי מגלשות חירום.

על המטוס היו 7 ישראלים, שתיעדו את הדרמה, "לא הבנו שזו נחיתת אונס", אמרה ל-ynet טל כהן – אחת מהישראלים שהיו על המטוס. "לא ראינו שום דבר כשנחתנו, שמעו איזה מן בום אבל חשבנו שזה בגלל הנחיתה, ואז פתאום ראינו שהמטוס לא עוצר. מלא תיקים התחילו לעוף בתוך המטוס והיה עשן. בשלב מסוים נעצרנו ועדיין אף אחד לא ממש הבין מה קרה. מהחלונות ראינו שחלקים מהמטוס מפוזרים בשדה".

הרב חזקי ליפשיץ, שליח חב"ד בקטמנדו, סיפר: "המטוס ניסה לנחות בערך בשעה 7 בשדה תעופה ובדרך כלל יש עננים על המסלול וכשהוא נחת והגיע לגובה 0, הוא המריא מחדש בגלל שהטייס כנראה לא זיהה את המסלול. הוא טס בערך שעה וחצי-שעתיים בניסיון לנחות ובניסיון השלישי, המטוס פספס את המסלול כנראה נגע בו מאוחר מדי. המטוס לא הספיק לבלום ונזרק מחוץ למסלול ומחוץ לשטח שדה התעופה ונעצר ברחבת דשא"

.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר