כיכר TV: מחלוקת הראשונים לציון בנושא פורים ברמות נמשכת

הגר"ש עמאר פרסם מכתב נוסף בו הוא קובע כי את פורים בשכונת רמות יש לציין בי"ד לחודש, ולא בט"ו כפי שפסק הגר"י יוסף. עוד במבזק: תשדירי בחירות והחדש של נוי אלוש (כיכרTV)

(עריכה: כיכר השבת)

כותרות כיכר TV:

הפולומוס סביב חג הפורים בשכונת רמות הירושלמית נמשך. רבה של ירושלים הגאון רבי שלמה עמאר שב ומבהיר: "על תושבי שכונת רמות לחגוג את חג הפורים ביום י"ד". הרב פרסם הבוקר מכתב בו הוא מנמק את פסיקתו וכותב, "ידוע ומפורסם שבכל ספק, יש לקרוא ביום י"ד באדר שהוא יום הקריאה של רוב העולם. והדברים מפורסמים וידועים". יצוין כי הראשון לציון הרב יצחק יוסף, ממשיך בפסיקתו לתושבים לחגגו את הפורים ביום ט"ו.

יו"ר המחנה הציוני יצחק הרצוג אומר בראיון מיוחד לכתבנו הפוליטי ישי כהן, כי נתניהו איבד את האנושיות וההבנה לציבור החרדי. בנושא חוק הגיר חשף הרצוג כי שוחח בנושא עם הראשל"צ הרב יצחק יוסף. את הראיון המלא ניתן לראות באתר.

שבעה ישראלים היו על טיסת "טורקיש איירליינס" מאיסטנבול לקטמנדו, כאשר המטוס, איירבוס 330 נחת בערפל כבד והחליק. הנוסעים לא נפגעו, אך חולצו במגלשות החירום. הנוסעים תועדו כשהם קוראים שמע ישראל ברגעי החילוץ, הנה הקולות.

תשדירי הבחירות מספקים רגעים משעשעים, בוודאי באווירת ימי הפורים בסרטון האחרון שהוציא, נפתלי לא מתנצל בנט, הוא נראה מחקה, לא רע, את בוז'י הרצוג.

ולסיום, התגובות בארץ ובעולם לנאום נתניהו בקונגרס נחלקו לתומכים ומתנגדים, גם לאמן הרמיקס יש תגובה משלו, די משעשעת יש להודות.

מזג האוויר, מחר, ערב שושן פורים והיום שבו תיערך העדלאידע הגדולה ביותר - העדליאדע בחולון - מזג האוויר יהיה מעונן חלקית עד בהיר ותחול עלייה בטמפרטורות. ביום שישי תורגש עליה ניכרת בטמפרטורות ומזג האוויר ייעשה חם ויבש מהרגיל לעונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר