נשות האדמו"רים הכינו משלוחי מנות למשפחות חללי צה"ל

נשות אדמו"רים ורבנים מכל החוגים הצטרפו למיזם מיוחד: משלוחי מנות למשפחות חללי צה"ל, בהן גם משפחות ששכלו את יקיריהן במבצע צוק איתן בקיץ האחרון. תיעוד (פורים)

(וידאו: מתוך ynet)

נשות רבנים ואדמו"רים מכל החוגים והזרמים בציבור החרדי השתתפו במיזם מיוחד של ארגון "איילת השחר" - משלוחי מנות למשפחות חללי צה"ל בהן משפחות ששכלו את יקיריהן במבצע צוק איתן.

נשות הרבנים צירפו למשלוחי המנות מכתבים מחזקים ומרגשים. בין היתר השתתפו במיזם: הרבנית לאה קולדצקי בתו של הגר"ח קנייבסקי, הרבנית שושנה אלתר אשת האדמו"ר מגור, הרבנית רות יוסף רעייתו של הראשל"צ הגאון רבי יצחק יוסף, הרבנית ציפורה לאו רעייתו של הרב הראשי הגר"ד לאו, הרבנית שולמית אזרחי רעיית ראש ישיבת "עטרת ישראל" הגרב"מ אזרחי, הרבנית אליה זוהר אשת הרב אורי זוהר, הרבנית יהודית יוסף, בנותיו של המקובל הבבא סאלי, אשת רב הכותל ונשות האדמו"רים מחצרות צאנז, תולדות אברהם יצחק, אלכסנדר, סלונים, בוסטון, טאלנא, ערלוי, וואסלוי.

הרבנית לאה קולדצקי אף תועדה כשהיא מקריאה את המכתב ששלחה יחד עם משולח המנות: "אתם הורים של קורבנות אשר מסרו את נפשם להצלת היהודים, וידוע שקורבנות אלה נמצאים בגן עדן במקום מאוד גבוה, שאין כל בריה יכולה לעמוד במחיצתם. כל עם ישראל שותף עמכם. כולנו כואבים את כאב ההורים והמשפחה, ומתפללים לקב"ה שינחם וישמח אתכם".

הרבנית שולמית אזרחי כתבה במכתב: "ביום שבו אנחנו חוגגים את נס ההצלה מהסכנה שארבה לנו, אנו חשים במיוחד את כאבך. הכאב של אלה שבתוך השמחה נותרו עם כאב על אובדן של בן משפחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר