ישראל ביתנו מסיתים: "שהחרדים בשלטון כל התקציבים הולכים לישיבות"

עלון תעמולה שהפיצה מפלגת ישראל ביתנו בשפה הרוסית, מסית כנגד החרדים וטוען שנתניהו כבר סגר איתם בתמורה לתקציבים. העלון תוקף גם את בנט הפונדמנטליסט (פוליטי)

(מרים אלסטר - פלאש90)

מצטרף להסתה? בדרך כלל בנאומיו בעברית, יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, משתדל שלא להסית ולתקוף את החרדים, אך מתברר שכשהוא פונה לקהל הרוסי, החילוני, הוא מרשה לעצמו להשתלח.

בעלון תעמולה בשפה הרוסית, שהפיצה ישראל ביתנו, תוקפים במפלגה את כל ראשי המפלגות, וגם החרדים על המוקד, :והקשר שלהם עם נתניהו "לדבר טוב אתה מתרגל. אנחנו כבר שכחנו שאנחנו שנתיים בממשלה בלי חרדים. התרגלנו שהגמלאים מקבלים זכויות חדשות. התרגלנו שחיילים משוחררים מקבלים סיוע פי שניים. אבל שכחנו שבשלטון עם יהדות התורה וש"ס – כל התקציבים הלכו בשביל ישיבות ומשפחות חרדיות", מסית העלון.

"הממשלה הזאת הייתה ראשונה בלי חרדים אבל כנראה האחרונה. הוא (נתניהו) כבר קרא להם להצטרף לממשלה ונתן להם כבר הבטחות גדולות לביטול גיוס חרדים, סיוע כלכלי ותקציבים. אנחנו כבר שכחנו מה הסיבה לבחירות המוקדמות ב-17 במרס. נתניהו רצה להקים ממשלה עם חרדים וליברמן התנגד".

נתניהו עצמו מושווה לליאוניד ברז'נייב, לשעבר מנהיג ברית המועצות, הידוע בקרב העולים כמנהיג נלעג הדבוק לכסאו. "מה הוא עשה בתפקיד בתקופה האחרונה? איזה פריצות דרך עשה? לכל פוליטיקאי זמן תפוגה וזה של נתניהו כבר פקע. לאן זה מוביל את המדינה – אנו כבר יודעים. נתניהו הופך לברז'נייב ישראלי. הוא נואם פנטסטי אבל הוא חוזר על עצמו בדיבורים. ביבי כבר אמר הכול. נגמרו לו הכדורים. אין לו רעיונות. כאשר אין רעיונות משלך לוקחים רעיונות ממישהו אחר. כשלשמור על השלטון זו מטרה – לא שומרים על האידיאולוגיה. זאת הסיבה ששרון התחיל להיות שמאלני בתקופה האחרונה שלו בשלטון. זאת הסיבה שנתניהו מוכן ללכת לקראת החרדים ולעשות ברית פוליטית עם שמאלנים".

(מרים אלסטר - פלאש90)

בנט מוגדר כפונדמנטילסט ונציג הרבנים, שנשלח על ידם בכדי לגייס את קולות החילונים ובאמצעותם להקים מדינת הלכה. יאיר לפיד חוטף על התייקרות הוודקה, "מנחה הטלוויזיה המוכשר הצליח להפוך לשר אוצר בלי השכלה. כל ההישגים שלו במשרד האוצר היו רק כותרות גדולות.

ויצחק הרצוג? "מספיק לראות פעם אחת את בוז'י הרצוג כדי להבין שהבן אדם הזה בפוליטיקה רק בגלל שהוא בן של הנשיא לשעבר חיים הרצוג. במה הוא מפורסם? בגלל שהוא נתן לאהוד ברק להפוך לראש הממשלה עם הקמת עמותות פיקטיביות שנתנו כסף בשביל תעמולת בחירות".

אחרי שלל ה"שבחים" לראשי המפלגות ממליץ העלון לתמוך באביגדור ליברמן: "אין לו את העייפות של ביבי. הוא מלא רעיונות, אנרגיה וכוח. יש לו ניסיון פוליטי עשיר וכישורים ניהוליים הרבה יותר גדולים מאשר לפוליטיקאים החדשים. הוא עמד בראש הרבה משרדים ובכל משרד עשה מהפכה בשביל מדינת ישראל.

"הוא מלא כוח, בן 56, צעיר ונקי. המשטרה כל הזמן חוקרת אותו והוא יוצא נקי. נותנים לו כבוד בכל בירות העולם מוושינגטון עד מוסקבה. יש לו חזון על עתידה של ישראל . הוא היחיד שבא עם תוכנית ברורה, תוכנית ליברמן, וחוץ מזה הוא אחד משלנו. הוא מכיר את הבעיות שלנו. הוא התחיל כסבל והגיע לשר".

(מרים אלסטר - פלאש90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר