במקום רבנים? דוגמנית מככבת בקמפיין עידוד הצבעה ליהדות התורה

רגילים לתמונות של מרנן ורבנן בקמפיין יהדות התורה? תתחילו להתרגל לתמונות של דוגמנים ודוגמניות, כמו במודעה הבאה שעלתה לפייסבוק ונועדה לגייס תמיכה חילונית למפלגה (מהרשת)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
הדוגמנית החדשה של ג', לא אשת אדמו"ר (צילום מסך)

אל מול החשש כי בני "הפלג הירושלמי" ימנעו מלהצביע לה הפעם, מפלגת "יהדות התורה" ממשיכה בניסיונותיה למשוך קולות חילוניים את הקלפי, ובימים האחרונים עלה עמוד חדש בשם "גם אני ג'" לרשת הפייסבוק, בנוסף לעמוד הפעיל מזה תקופה תחת השם "יהדות התורה".

במקביל לפעילות יהדות התורה ברשתות החברתיות באמצעות הזרוע הכביכול לא רשמית "אוהדי יהדות התורה", נראה כי מפלגה עוברת שינוי של ממש במסרים שלה, וכהצהרות בכיריה, מנסה לפנות גם לחילונים.

אם עד היום ראינו בקמפיינים של המפלגה בעיקר את תמונות מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א וזצ"ל, הרי שמעתה ככל הנראה ייאלצו תומכי המפלגה להתרגל לתמונות של דוגמנים ודוגמניות במודעות המנסות לגייס תמיכה במפלגה.

כך למשל בפוסט ממומן שעלה לרשת פייסבוק, הוצגה תמונה מאחת מסוכנויות תמונות ה'סטוק' הגדולות בעולם, ובה צמד דוגמנים (איש ואישה) אוחזים בידיהם מפתח. לצד התמונה נאמר: "זוגות צעירים בעלי תעודות זכאות יהיו זכאים לפטור ממס ערך מוסף ברכישת דירה ראשונה" וקריאה להצביע למפלגה.

מהלך נכון או היסחפות? טקבקו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר