חמש שוטרות נפגעו בפיגוע דריסה בירושלים

חמש שוטרות נפגעו בפיגוע דריסה בסמוך למטה הארצי של המשטרה בירושלים. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום. המחבל נורה על ידי מאבטח במקום ונפצע באורח קשה (בארץ)

אילוסטרציה (צילום: פלאש 90)

לאחר שקט יחסי בתקופה האחרונה, הטרור חוזר לבירת המדינה. פלסטיני ביצע פיגוע דריסה בסמוך למטה הארצי של המשטרה בירושלים. לפחות חמישה בני אדם נפגעו.

כוחות גדולים של משטרה והצלה הוזעקו למקום. מפרטים ראשוניים מהזירה עולה כי כלי רכב הגיע בנסיעה מהירה לאזור תחנת הרכבת הקלה ופגע ברוכב אופניים ולאחר מכן במספר שוטרות שעמדו על המדרכה. לאחר מכן הוא ניסה להימלט אך נורה בגבו ונפצע באורח קשה.

מתחקור ראשוני עולה כי רכב פרטי הגיע מכיוון צומת זקס לכיון בסיס יהודאי, סטה מהכביש, עלה על המדרכה, דרס 5 אנשים, מהם 4 מכוחות הביטחון והמשיך בנסיעה.

על פי המשטרה, נורו לעברו יריות מכיוון שער הכניסה של בסיס מג"ב. נהג הרכב הצליח לרדת מהרכב שככל הנראה אחז סכין בידו. השוטרים ירו לעברו ופצעו אותו קשה.הוא פונה לבית החולים.

נחום ברנשטיין סגן ראש סניף ירושלים של "איחוד הצלה" מסר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בשתי זירות אירוע: רוכב אופניים שנפגע מרכב שהמשיך בנסיעה, ו-4 נפגעים נוספים מתוכם גבר שנפגע אף הוא מהרכב ו-3 נשים שככה"נ נדקרו בכניסה לבסיס מג"ב.

"יחד עם מתנדבים נוספים הענקנו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים, כוחות גדולים של משטרה פועלים במקום לבדיקת נסיבות האירוע".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר