אלי ישי מאיים: אם ש"ס תמשיך לשקר - אוציא את האמת עליה

יו"ר "יחד" ח"כ אלי ישי אמר בראיון בערוץ 2 כי אם יפרסם חומרים שבידו, ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה. לדבריו: "אתם לא תוציאו עליי שקרים ואני לא אוציא את האמת" (חדשות,ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום ארכיון: פלאש 90)

ימים לאחר הפרסום כי בידי ח"כ אלי ישי יו"ר מפלגת 'יחד' קלטת נוספת בה מתבטא לכאורה מרן הרב עובדיה יוסף זצ"ל ומאשר לו להקים מפלגה חדשה, התראיין ישי ל"פגוש את העיתונות" בערוץ 2 לאיים "להוציא את האמת" על ש"ס.

"אתם לא תוציאו עליי שקרים ואני לא אוציא עליכם את האמת. יש תיעודים שאם אני אומר אותם, ש"ס לא תעבור את אחוז החסימה ואני לא יכול לפגוע בבית שגדלתי בו" אמר ישי.

יו"ר 'יחד' הוסיף: "אם אומר את כל הדברים שיש, זו תהיה רעידת אדמה. מרן אמר בקלטת ההיא שהוא לא יעמוד בדרכו של דרעי, ומה שאני עושה כרגע זה רצונו של מרן. אני לא מאיים ולא משפיל ברבים. אני לא אשנה את האופי והאישיות שלי".

"מה לא אמרו עליי ומה לא השמיצו - לצערי הרב אין לי קלטת. מעולם לא הקלטתי את מרן הרב עובדיה, ביתו היה מוקלט 24 שעות ביממה מההיבט הבטיחותי, הכל הוקלט כל הזמן".

לדבריו, "בקלטת ההיא דובבו את הרב - זה לא אני, בני הבית תיעדו כדי להראות שהם עשו הכל כדי להחזיר את דרעי". ישי הבהיר, "אני לא הוצאתי מעולם קלטת, אני לא איגרר, זו לא דרכי ואני לעולם לא אעשה זאת".

ישי התייחס גם לתקרית האלימה בה תקף פעיל ימין את ח"כ חנין זועבי ואמר: "אני הוצאתי גינוי כלפי כל התנהגות אלימה - מי שיצר את הפרובוקציה זו היא ואנשיה, וזה לא מצדיק את האלימות. אמרתי לברוך שזו לא הדרך שלי, והוא אמר לי שהיא פתחה באלימות ובפרובוקציה. זו אישה טרוריסטית, המקום שלה בפרלמנט בעזה ולא פה. אני הודעתי לכל פעיל שאם הוא יתנהג בצורה לא ראויה הוא לא יישאר אצלנו".

מש"ס נמסר בתגובה: "אלי ישי חושף את קלונו ברבים פעם אחר פעם, הוא הפר את אמון מרן ברגל גסה על ידי האזנות סתר. העיסוק במפעל ההקלטות של ישי נהפך לפתטי ומאוס במערכת הבחירות. בזמן שעם שלם היה עסוק כולו בתפילות לשלומו של מרן, ישי עסק בהחבא בהקלטתו. אנו מוקיעים ומתביישים בו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר