בשבוע הבא: הימין יקיים הפגנת תשובה לעצרת השמאל לשינוי פוליטי

לאחר הפגנת הרבבות של השמאל בכיכר רבין בתל אביב, הימין ייצא בשבוע הבא לעצת תגובה משלו: "ארגוני v15 ומיליון ידיים נכשלו בכוונתם להוציא את ההמונים אל הרחובות" נטען (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הפגנת השמאל, הערב (Hadas Parush/Flash90)

בעקבות הפגנת השמאל אמש (מוצאי שבת) בכיכר רבין בתל אביב להחלפת השלטון, מתארגנת הפגנת תגובה של הימין בשבוע הבא, כך הודיע "המטה המאוחד למען ארץ ישראל". לדבריהם: "הציבור לא אכל את פיתיון השמאל"

המטה למען ארץ ישראל הוסיף וטען כי "ארגוני v15 ומיליון ידיים נכשלו בכוונתם להוציא את ההמונים אל הרחובות על מנת להביא לשינוי פוליטי. המאמץ האדיר שעשו ארגונים אלה להוציא לרחובות את השמאל והמרכז של המפה הפוליטית הישראלית לא הצליח להביא לכיכר רבין אלא כ 30,000 איש".

"מדינות אירופה, ארגונים ותנועות ממדינות אירופה, תקציבי עתק, התגייסות של ידיעות אחרונות בצורה כל כך בוטה כדי לקרוא לציבור להגיע, קידום העצרת בכל ערוצי הטלויזיה, כל המאמץ האדיר הזה, הביא לעצרת בינונית שחסרה בה חום והתלהבות".

לדבריהם: "האמנים שניסו לחמם את האווירה לא הצליחו לרומם את הציבור וליצור "אש" או תחושת בשורה. קציני צה"ל המגויסים לפוליטיקה משאירים תמיד תחושה של חמיצות בפה. הצלחה בקרבות ובמלחמות אינה ערובה לתבונה מדינית. הניסיון המלאכותי ליצור תחושה של אוירה לאומית, כמו השם "המחנה הציוני" למי שרוצים להקים מדינה לערבים בלב ארץ-ישראל, לא הצליחו להוליך שולל את הציבור הישראלי".

עוד נמסר: "הציבור מרגיש את הזיוף, את הניסיון המלאכותי לייצר אווירה לאומית, ולכן הוא לא נגרר אחרי התעמולה השקרית. הציבור מרגיש מתי מנהיגים משדרים גאווה לאומית ומתי הם עובדים על הציבור עם תחליפים מלאכותיים. הציבור לא אכל את הפיתיון של השמאל. הציבור מתלהב מכבוד לאומי, מאהבת ארץ ישראל, מחלוציות".

את תגובת v15 ומיליון ידיים לא ניתן היה להשיג בשעת פרסום הכתבה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר