שטבון נגד בנט: "הלחץ שלך וההשתוללות ימיטו אסון על המחנה הלאומי"

ח"כ יוני שטבון תוקף את השר נפתלי בנט, זאת בעקבות דבריו נגד הליכוד ויחד בסוף השבוע. שטבון קרא לבנט להירגע ולקחת אחריות "אל תעשה טעויות שארץ ישראל תצטער" (בחירות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(פלאש90)

בחירות 2015: ח"כ יוני שטבון, מספר 2 במפלגת 'יחד', תוקף הבוקר (ראשון), את יו"ר 'הבית היהודי' השר נפתלי בנט: "הלחץ שלך וההשתוללות הזו ימיטו אסון על המחנה הלאומי".

בסוף השבוע תקף בנט את ראש הממשלה בנימין נתניהו על "מסמך ההבנות" שנחשף ב'ידיעות אחרונות', ובו הוצגו ויתורים שנתניהו היה מוכן לתת במסגרת המו"מ עם הפלסטנים. בנט תקף גם את מפלגת 'יחד' בראשות אלי ישי, "כאשר תראו בחדשות 2 את גדודי החיילים, במדים כהים מיוחדים, הנשלחים להעמיס יהודים מחברון ובקעת הירדן על אוטובוסים, לא תזכרו שאלי ישי רב עם דרעי, ומי יותר נאמן ל"מרן", טען בנט.

"בנט, אתה שוב מפיל את המחנה הלאומי", כתב שטבון בעמוד הפייסבוק שלו והוסיף: "בסופ"ש האחרון בנט יורה לכל הכיוונים, לא בדיוק לכל הכיוונים, בעיקר למפלגות הימין - הליכוד ויחד.

"נפתלי, תירגע. בבחירות 2013 טענת בעצמך לירי בנגמש. הבית היהודי והליכוד נגררו לקמפיין מיותר שהעלה את מפלגת השמאל - יש עתיד ל-19 מנדטים".

שטבון פנה ליו"ר 'הית היהודי' ואמר: "בנט, גלה קצת אחריות! אל תעשה טעויות שאחר כך ארץ ישראל תצטער עליהן. הלחץ שלך וההשתוללות הזו ימיטו אסון על המחנה הלאומי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר