משה כחלון: "ש"ס לא עשתה דברים יותר מידי גדולים"

יו"ר מפלגת 'כולנו' השר לשעבר משה כחלון במתקפה נגד תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי: "לא עשו דברים יותר מדי גדולים, אני שומע רק סיסמאות, אצלנו יש תוכניות" • האזינו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

בחירות 2015: יו"ר מפלגת 'כולנו' השר לשעבר משה כחלון במתקפה נגד תנועת ש"ס בראשות אריה דרעי: "צריך להסתכל על העבר, ש"ס הרבה שנים הייתה בממשלה ולא ראיתי מי יודע מה דברים יותר מידי גדולים, אבל מצד שני, המאבק שלי הוא לא מול ש"ס".

בראיון למרדכי לביא ב'קול ברמה' הוסיף כחלון ואמר: "ש"ס עם כל הכבוד מפלגה תורנית שעושה את העבודה שלה למען הציבור שלה וזה בסדר. אבל אני מדבר על שכבות חלשות. אני לא בקמפיין נגד אריה דרעי ולא בקמפיין נגד אף אחד".

כחלון הצהיר כי "מה שעשיתי בסלולר אני אעשה בדיור וביוקר המחיה ובבנקאות. אני לא שומע אותם מדברים לא על תחרות בבנקים, לא על מונופולים, לא על קרטלים, לא נגד הטייקונים. אני לא שומע אותם מדברים ממש נגד אנשים שעושקים פה את הציבור ביום יום".

"אני שומע 'סיסמאות וסיסמאות וסיסמאות'", הוסיף כחלון, "אצלנו, מוטי, יש תוכניות. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים לעשות, איך אנחנו רוצים לעשות והדבר הכי חשוב זו תפיסת עולם. אני מגיע עם תפיסת עולם ואני אומר שיש פה הזדמנות למופע חד פעמי".

"אם אני מגיע למשרד האוצר ובעזרת השם אני אגיע למשרד האוצר, יהיה שם שר חברתי שמכיר את זה", הוסיף כחלון.

האזינו לראיון המלא באדיבות רדיו 'קול ברמה'

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר