מתקפה אישית

איציק סודרי: "אלי ישי אדם שפל, אכפת לו רק מעצמו"

איציק סודרי, אחד מבכירי מטה ההסברה של תנועת ש"ס, שעבד במשך שנים לצדו של יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי וכיום ממקורביו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, יוצא במתקפה אישית נגד אלי ישי: "אני מכיר את האדם השפל הזה. אכפת לו רק מעצמו ויוקרתו האישית". אלי ישי: "מוחל וסולח בלב שלם גם על הדברים הללו" (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
איציק סודרי (צילום ארכיון: אהרן והב - כיכר השבת)

בחירות 2015: תשעה ימים בלבד נותרו עד לבחירות לכנסת ה-20 אך ככל שהמועד קרב, נראה כי המתקפות האישיות בין המפלגות השונות רק הולכות וגוברות.

איציק סודרי, אחד מבכירי מטה ההסברה של תנועת ש"ס, שעבד במשך שנים לצדו של יו"ר מפלגת 'יחד' אלי ישי וכיום ממקורביו של יו"ר ש"ס אריה דרעי, יוצא במתקפה אישית נגד אלי ישי ומגדיר אותו כ"אדם שפל" ש"אכפת לו רק מעצמו".

סודרי העלה לעמוד הפייסבוק שלו תמונה משכונת מאה שערים, בה נראים קומץ קיצוניים שורפים מודעת קמפיין של ש"ס ועליה תמונתו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל.

סודרי כתב לצד התמונה: "נראה כמו צילום מהמטה של אלי ישי. מתבייש אני".

הסטטוס של סודרי (צילומסך)

בתגובה כתב לו יעקב ישראל עמר, ממקורביו של אלי ישי כי "הבושה היחידה שאתה צריך להתבייש זה שאתה מקשר בכלל תמונות אלו לאלי ישי. תתבייש".

בשלב זה יצא סודרי במתקפה אישית נגד אלי ישי וכתב לעמר: "באיזה גיל היית בשנת 1995 בגיל 12? אני כבר הייתי אז נהגו, עוזרו והאיש הקרוב לאלי ישי".

"אני קצת מכיר את האדם השפל הזה יותר טוב ממך", הוסיף סודרי, "אדם שאכפת לו רק מעצמו, טובתו ויוקרתו האישית. אז אנא ממך אל תטיף לי מוסר. לנגד עיני עומדת מורשתו הפוליטית של מרן ולא של איש כזה או אחר".

חה"כ אלי ישי מסר בתגובה: "אני מוחל וסולח בלב שלם, בפה ובלב, גם על הדברים הכואבים הללו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר