אלי ישי סייר בדרום ת"א: "היום כולם יודעים שצדקתי"

מועמדי מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי סיירו בדרום ת"א. מיכאל בן ארי: "מקווה שישי יחזור למשרד הפנים. עמד באומץ מול אלו שרוצים להחריב הזהות היהודית של המדינה" (בחירות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות "יחד")

מועמדי מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי הגיעו היום (ראשון) לסיור בדרום תל אביב, נפגשו עם פעילים ובעלי עסקים ושוחחו עם התושבים בנוגע למצב הקשה של השכונה, על רקע הימצאות המסתננים במקום. מיכאל בן ארי אמר בסיור כי הוא מצפה שישי יחזור למשרד הפנים כיוון שלדבריו "אלי ישי עשה שמה עבודה, הוא עמד באומץ מול אנשים שרוצים להחריב את הזהות היהודית של המדינה.

בן ארי הוסיף "אני לא אשכח איך אילן גילאון היה עושה לישי את המוות וישי עמד נחוש מול כל ההתקפות והמתקפות נגדו, אם זה בנושאים של העברת המסתננים מכאן, הגבלתם וכל הנושאים שלגרום לכך שהמדינה שלנו תשמור על הזהות שלה ולא יופקרו תושבי דרום תל אביב".

אלי ישי אמר בסיור כי "לפני מספר שנים כשהחלה תופעת המסתננים קמתי ואמרתי שהדבר מסכן את הרוב היהודי במדינת ישראל ופירטתי בצורה ברורה ביותר את הסכנות. הפכו אותי לגזען וחשוך והיום כולם מבינים שצדקתי. יחד עם זאת נאבקתי להקמת גדר אבל זה לא מספיק".

לדבריו, "בשנתיים האחרונות הממשלה לא עשתה מספיק להחזיר אותם, צעירים מהגרי עבודה לקחו את העבודה מהצעירים שלנו, מחיילים משוחררים, זקנים נזרקו מבתיהם. מזעזע לראות בתי כנסת שחוללו. תושבי דרום ת"א הם מזרחים חלשים עניים הם לא מצפון ת"א. חייבים להחזיר את המסתננים הביתה ולהחזיר את הביטחון האישי לתושבי דרום ת"א, אילת וערד".

מספר 4 ברשימה, ברוך מרזל, סיפר: "בזמנו של ד"ר מיכאל בן ארי ישבתי פה פעם בשבוע, כל שבוע הייתי בא מחברון לשבת בלשכה הפרלמנטרית של בן ארי ואנחנו מתכוונים להמשיך את העשייה הזאת לדאוג פה לתושבים החלשים".

מרזל הוסיף כי, "לא יכול להיות שיש קבוצה גדולה בישראל שראש העיר לא מעניין אותו אכיפת החוק, לא חוק העסקים ולא חוקים אחרים, ונותנים למסתננים להשתלט על הבתים שלהם. אנשים פה חיים בפחד, חיים באימה ולא יכולים לצאת בלילות. אנחנו נדאג להחזיר את הביטחון לתושבי המדינה ולהחזיר את המסתננים לארצותיהם ולהחזיר את הביטחון לתושבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר