חגי הוברמן האשים "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה" ועורר סערה

העיתונאי חגי הוברמן תקף במאמר חריף את מיכל קסטן קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר ז"ל, שהשתתפה בעצרת השמאל וכתב: "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה" (אקטואליה)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מיכל קסטן קידר בעצרת במוצאי שבת (צילום: מוטי קמחי - ynet)

במוצאי השבת השתתפה מיכל קסטן קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר ז"ל, בעצרת ב"כיכר רבין" להחלפת השלטון , שם נאם גם ראש המוסד לשעבר מאיר דגן.

בעקבות ההשתתפות שלה בחר העיתונאי חגי הוברמן מ'ערוץ 7' לכתוב מאמר תקיף נגד קידר כשהכותרת היא: "הרגה את בעלה ובוכה שהיא אלמנה".

במאמר עצמו כותב הוברמן: "כיוון שהגברת קסטן קידר נאמה בעצרת פוליטית על תקן של אלמנת מלחמה, כאשר כל הניסיון המדיני והביטחוני שלה מבוסס על העובדה שבעלה נהרג ב'צוק איתן', אני רואה בכך היתר ברור להתייחס לטיעוניה, ואפילו בחריפות.

"את איבדת את בעלך, איבדת את התקווה לחיים אחרים טובים יותר, רק בגלל שלפני 10 שנים היו אנשים שהקשיבו לדעות כמו שלך, הקשיבו לגנרלים המזדקנים דוגמת מאיר דגן שעמד לצידך על הבמה, אשר הרעיפו על הציבור עצות מלומדות שחייבים לסגת חד-צדדית מרצועת עזה, כי אחרי הנסיגה המצב הביטחוני של ישראל יהיה טוב יותר, לא יהיו עוד מלחמת מהרצועה, ובטח לא יירו משם רקטות".

דבריו של הוברמן עוררו סערה, ובשיחה עם ynet הוא לא חוזר בו מהתוכן: "אין מחלוקת על התוכן של הדברים. אני לא חוזר בי במילה. עם כל הכבוד המדיניות שהיא דוגלת בה תוביל לעוד הרוגים, והמדיניות הזו לפני 10 שנים גרמה לזה שהבעל שלה נהרג. מהאמת הזאת אני לא חוזר בי. במשפט האחרון הייתי משתמש במילה 'בוכה' במקום 'מיללת' שמבחינתה הייתה חריפה.

"למה הזמינו אותה לבמה? מכוח מה? היא מומחית ליחסים בינלאומיים? יש לה רקע ביטחוני או מדיני? היא עלתה לבמה על טיקט של אלמנה והיא עשתה בזה שימוש בעצמה כדי שנקבל את הדעות שלה. היה לה נאום אמוציונאלי והשתמשתי בכלים שלה נגדה". על התגובות שקיבל: "הרבה משתפים את זה, לטוב ולרע. יש כאלה שאומרים שהגזמתי בסגנון וכאלה שאומרים טוב מאוד ו'יישר כוח'".

מיכל קסטן קידר מסרה בתגובה: "אני לא מתיימרת להיות מומחית לדבר, מלבד לכאב שלי. ולגבי סגנון הכתיבה, נראה לי מיותר להגיב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר