יצחק הרצוג: "ביבי מפלג את העם"; מירי רגב: "לך להתאמן על מיתרי הקול"

יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג אומר היום כי "ביבי מפלג את העם - אני אאחד אותו". בתגובה: אומרת מירי רגב כי אלו פרפורי גסיסה וממליצה לו להתאמן על מיתרי הקול (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: Miriam Alster/FLASH90)

בחירות 2015: יו"ר 'המחנה הציוני' ח"כ יצחק הרצוג אומר היום (שני) כי "ביבי מפלג את העם - אני אאחד אותו".

"על שנאת חינם חרב בית המקדש", כתב הרצוג בעמוד הפייסבוק שלו: "נתניהו מפלג את העם. הוא משסה ציבור בציבור, מכפיש קבוצות אוכלוסייה שלמות, מבלי להתבלבל משווה בין עובדים למחבלים, ואנשי ביטחון שחושבים אחרת - לבוגדים. הוא פוגע בשכירים, בעבודה המאורגנת, סופרים, מילואמניקים, במתנגדיו הפוליטיים - למעשה בכל מה שיכול לשרת את המטרה היחידה שקדושה בעיניו: הישרדותו בשלטון".

לדבריו: "נתניהו מפלג את העם, בזה הוא טוב מכולם. בלשקר, לקרוץ, לשסות ולהדיח. מדינת ישראל ראויה להנהגה אחרת. שקולה, אחראית, וכזו שמקבלת את כל קבוצות האוכלוסייה. מדינת ישראל ראויה להנהגה שמחפשת את המכנה המשותף, המאחד. בדיוק ההפך ממה שעושה נתניהו".

הרצוג סיים את דבריו וכתב: "על שנאת חינם חרב בית המקדש, ולצערי בשנים האחרונות, ובמיוחד בימים האחרונים, נתניהו הפך את הפצת שנאת החינם לשיטה. נתניהו מפלג את העם, אבל ישראל ראויה להנהגה אחרת. נתניהו מפלג את העם - אני אאחד אותנו".

ח"כ מירי רגב מ'הליכוד' הגיבה להרצוג ואמרה: "דבריו של בוזי הם פרפורי הגסיסה האחרונים שלו. הפוסל במומו פוסל. עצרת ההסתה של השמאל היא ההוכחה לפילוג והשנאה שמנסה השמאל להביא עלינו".

רגב הציעה לו "לך להתאמן על מיתרי הקול שלך כי חבל על המאמץ. העם מבין שרק הליכוד בראשות נתניהו מאחד את העם וראש הממשלה הבא יהיה נתניהו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר