נתניהו התנצל על סרטון הליכוד שהשווה בין מחבלים לעובדים

לאחר שהושוו לכאורה בסרטון "הליכוד" למחבלי חמאס, יו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה פנחס עידן קיבל את התנצלותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו (בחירות 2015, בארץ)

(צילום: הליכוד)

סרטון הליכוד בו נראו עובדי ועדים, מחלקת הגביה של הערוץ הראשון ומחבלי חמאס, יחד, עורר זעם רב ובליכוד התנצלו מיד לאחר פרסומו. אלא שיו"ר ועד עובדי רשות שדות התעופה, פנחס עידן, מספר 36 ברשימת הליכוד, לא השתכנע ודרש התנצלות מפי ראש הממשלה בנימין נתניהו.

היום (שני) הגיע עידן לפגישה אישית עם נתניהו ולאחריה אמר כי ראש הממשלה התנצל על הסרטון. "בעקבות המכתב ששלחתי אתמול לראש הממשלה, מכתב שכתבתי מדם לבי, הזמין אותי היום ביבי נתניהו ללשכתו" אמר עידן לאחר הפגישה.

"בשיחה טובה שהייתה בינינו, נתניהו לקח אחריות על התוכן הלא ראוי שהועלה בסרטון, הוא מתנצל בפני העובדים בישראל ובפני כל מי שנפגע מהתכנים בסרטון התעמולה".

סרטון הליכוד שעורר סערה ונגנז

לדבריו, "ביבי טען בפניי שלא הייתה לו כל כוונה שהדברים יתפרשו כך. יחד עם זאת, הוא לא מתחמק מאחריות ומביע חרטה והתנצלות בפני כל מי שנפגע". הסרטון כמובן נגנז.

כזכור, אמש כתב עידן לנתניהו כי "מדובר בתשדיר בחירות מביש, שערורייתי ומסית נגד ציבור שלם של עובדות ועובדים שהקדישו את מיטב שנותיהם לטובת מתן שירות לציבור הישראלי.

"ההשוואה בין עובדת ברשות השידור ועובד נמל לבין פעיל חמאס היא מקוממת, פוגענית ומסיתה. זהו שפל חסר תקדים. תפקידך כראש ממשלה, בין היתר, הוא לאחד את השורות ולפעול לטובת כל אזרחי ישראל - לא נגדם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר