בניון נגד גרבוז: "חבורת גזענים שונאת מזרחיים ודתיים"

היוצר והזמר עמיר בניון תוקף את דבריו של הסופר יאיר גרבוז נגד "מנשקי הקמעות", ובשיר חדש הוא מכנה אותו "גרבוזון מורמר" ותוקף את כל השמאל "שימכור אותנו לעבדים" (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

זו הייתה רק שאלה של זמן, עד שתגיע תגובתו של הזמר והיוצר עמיר בניון היודע בשיריו הפוליטיים הקיצוניים. בשיר חדש שהוציא נגד "נאום הקמעות" של יאיר גרבוז, הוא תוקף אותו ומאשים ככל הנראה את השמאל כולו.

בבית הראשון של השיר שר בניון: "עכשיו כשהאמת יצאה לאור כלבנה, הסתבר שגרבוזון ושכמותו חבורה של גזענים לבנה / ששונאת את כל מי שרוצה להיות יהודי, שונאת מזרחים שונאת דתיים, שונאת אותך ואותי".

הזמר לועג ומאשים את השמאל: "עכשיו כולנו יודעים מה שידענו כל הזמן, אנחנו נביא 20-30 ערבים על כל מזרחי קטן, עכשיו הוכחתם שאילו רק יכולתם הייתם מוכרים אותנו לעבדים. אתם משתפים פעולה עם כל המעוניין לקחת מאיתנו את שלנו, ובכך לנקום את נקמתכם".

הזמר לועג לגרבוז עצמו שאמר משפט מקומם בנאומו בעצרת, על הדתיים: "קומץ מנשקי קמעות, עובדי אלילים ומשתחווים ומשתטחים על קברי קדושים". בשיר שר בניון: "קצת מודעות עצמית מר גרבוזון הממורמר, הייתה ודאי מקנה לך מכונת שיער".

בדף הפייסבוק שלו כתב הזמר כי "דווקא בתקופה קשה כזאת בה "אנשי רוח רפאים" כדוגמת יהיר גרבוז, קוראים לפילוג ולשנאת אחים ושנאת היהדות "מנשקי מזוזות האלילים האלה".

משום כך הוא מסיק כי "צריך דווקא מנהיג חזק ואיתן כמר בנימין נתניהו על מנת שהכבוד בין איש לרעהו ובין יהודי לדתו ולארצו יוכל להישמר. אין ברירה אחרת. בוחרים במנהיג שלא בוחר בשנאה".

גרבוז השווה לכאורה את המתפללים על קברי צדיקים לגנבים ורוצחים ועורר סערה במערכת הפוליטית, בעיקר בחוגי הימין, זעמו על ההשוואה המקוממת ואמרו כי גרבוז התגלה כגזען חשוך. "מדובר בהתנשאות, בזלזול באחר, בביטול כל דעה ועמדה אחרת שאינה תואמת את השקפת אנשי השמאל", אמר ח"כ אופיר אקוניס מהליכוד. לדבריו, "תומכי הליכוד והימין כבר היו 'צ'חצ'חים' וגם 'אספסוף', ועכשיו אנחנו מנשקי הקמעות שהפכו לרוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר