"הפרנוסע" שלך בעננים

Bezeq Cloud - או שאין לכם גיבוי

מצטרפים לחבילת תקשורת של בזק ומקבלים הטבה ייחודית וחדשנית: Bezeq Cloud – שירות אחסון וגיבוי חדשני מבית בזק ששומר את כל הקבצים, חינם וללא הגבלת נפח • אילן סיגל מנהל אגף שיווק פרטי בבזק: "חבילת התקשורת הכוללת את שירות האחסון וגיבוי, מדגישה את החדשנות של בזק גם בכל הנוגע לפתרונות התקשורת המותאמים לדפוסי השימוש של הציבור החרדי" (פרסומי)

שושי מילר | מקודם |

בזק, חברת התקשורת הגדולה בישראל, יוצאת בחבילת תקשורת מיוחדת למגזר החרדי: מצטרפים לחבילת התקשורת הביתית של בזק ומקבלים את שירות Bezeq Cloud המאפשר גיבוי ואחסון קבצים ותמונות ללא מגבלת נפח ובחינם. החבילה, הינה חבילה ייעודית המותאמת בדיוק לצרכי המגזר החרדי וכוללת קו טלפון ביתי, מסלולי שיחות משתלמים במיוחד ותשתית רשת לצרכי פרנסה, ע"פ היתר הרבנים החל מ-95 ₪ לחודש בלבד.

החבילה נועדה בין השאר על מנת לענות על הצורך בגיבוי מסמכים ותמונות. כיום, קבצי תמונות וקבצים בעלי משקל גדול יותר, כבר לא נשמרים רק בכונן האחסון הפיזי הביתי, יותר ויותר מעדיפים לגבות אותם אצל חברות אחסון. בשיטת אחסון זו שנקראת "ענן" והפכה לפופולרית בעולם הטכנולוגיה, התוכן האישי לא נשמר במחשב, אלא אצל ספקית שירות, שמאפשרת לגשת אליו מכל מכשיר ובכל מקום.

בזק מציגה את שירות הגיבוי בענן הראשון בשפה העברית, המאפשר לאחסן, לגבות ולצפות בקבצי תמונות, קבצי קול, מסמכים וקבצי מולטימדיה בשטח אחסון ייעודי ומאובטח באתר בזק. שירות הענן כולל יכולות מתקדמות המאפשרות גיבוי אוטומטי של ספריות נבחרות על גבי המחשב. בנוסף, בזק הקימה פורטל אישי המאפשר צפייה בחומרים שגובו בענן ושיתוף קל ונוח בשלל תצורות. חשוב לציין כי שירות הגיבוי בענן של בזק ממוקם ומופעל בחוות השרתים של בזק בישראל.

שירותי האחסון מאפשרים לגבות קבצים בנפחים גדולים מאוד. במקום לכווץ את הקבצים הכבדים, ניתן להעלות אותם במהירות לשרתי האחסון ולשלוח קישור לקובץ רק לנמענים ספציפיים.

ניתן להצטרף לשירות מול נציג שירות לקוחות, אך הפעלת השירות מתבצעת על ידי התקנה עצמאית על גבי מחשב הלקוח, המאפשרת ללקוח לגבות באופן פשוט ספריות נבחרות מהמחשב ובנוסף, לנהל את תיבת האחסון הפרטית בפורטל אישי

אילן סיגל מנהל אגף שיווק פרטי בבזק , "כחברת התקשורת המובילה בישראל, עשינו מאמצים על מנת להתאים חבילת תקשורת מושלמת ייעודית לציבור החרדי הכוללת קו טלפון עם מסלול דקות ותשתית רשת לצרכי פרנסה.

בהתאם לצרכי המגזר, בזק מעניקה כהטבה את שירות Bezeq Cloud, שיאפשר לגבות מסמכים חשובים וקבצים בנפחים גדולים. חבילת התקשורת וההטבה הייחודית, מדגישים את החדשנות של בזק גם בכל הנוגע לפתרונות התקשורת המותאמים לדפוסי השימוש של הציבור החרדי".

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר