מפרגנים זה לזה

ביבי וכחלון על יעקב ליצמן: "חרוץ, ישר דרך ומקצועי"

ראשי המפלגות התבקשו לפרגן למנהיג של מפלגה אחרת וראש הממשלה בנימין נתניהו בחר לפרגן לח"כ יעקב ליצמן: "הוא חד. כשהוא מדבר, כדאי להקשיב", גם יו"ר 'כולנו משה כחלון פרגן לליצמן • יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד פרגן לאיציק כהן מש"ס: "איש טוב, חכם" • ומי ראה דברים טובים באריה דרעי? (פוליטי, ארץ)

יעקב ליצמן ואיציק כהן (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: ראשי חלק מהמפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-20 התבקשו בתוכנית 'בחירות אישיות' בערוץ 2 להגיד מילה טובה ולפרגן למנהיג של מפלגה אחרת.

ראש הממשלה בנימין נתניהו הפתיע כשבחר לפרגן ליו"ר 'יהדות התורה', ח"כ יעקב ליצמן. "אני אגיד מילה על מישהו שכמעט לא נמצא בתקשורת אבל הוא פשוט אדם מיוחד עם הישגים מיוחדים", אמר נתניהו.

"אני מדבר על יעקב ליצמן, הוא היה שר בריאות יוצא מן הכלל, אדם נחבא אל הכלים, הוא חד - גם במחשבה ולפעמים גם בדיבור, אף על פי שהוא לא מדבר הרבה, אבל כשהוא מדבר, כדאי להקשיב", הוסיף ראש הממשלה.

גם יו"ר מפלגת 'כולנו', משה כחלון, בחר לפרגן לליצמן ואמר: "מנהיג שיש לי עליו מילים טובות, אמנם יש לי איתו פערים אידיאולוגיים וחילוקי דעות כמעט ברוב התחומים - זה יעקב ליצמן".

כחלון הסביר כי ליצמן "הוא פרלמנטר מצוין, חרוץ, ישר דרך, מקצועי מאוד, ונאמן לציבור שלו ויש לי עליו רק מילים טובות".

יו"ר 'יש עתיד', יאיר לפיד, בחר לפרגן לח"כ איציק כהן מתנועת ש"ס ואמר: "אני לא אקח מנהיג, למרות שהוא בעיניי מנהיג. אני אקח את איציק כהן מש"ס".

לפיד הסביר כי כהן הוא "איש טוב שרוצה לעשות דברים טובים, וחכם, ושאפשר לדבר איתו, ושאפשר להתייעץ איתו, ושתמיד שם את המדינה מעל השיקול האישי, אז הוא איש מאוד ראוי בעיניי".

יו"ר 'המחנה הציוני', יצחק הרצוג, בחרחלפרגן למשה כחלון בעקבת תוכנית הבנקים שלו ואמר כי ביחד הם רואים את המצוקות של אזרחי ישראל באופן דומה.

יו"ר 'הבית היהודי' נפתלי בנט בחר בזהבה גלאן למרות שלא מסכים עם שום עמדה שלה כי לדבריו "היא לפחות אומרת את האמת", תוך שהוא עוקץ את נתניהו ואחרים בימין "שמתחפשים לימין ואז עושים גירוש מגוש קטיף, אומרים שהם ימין ואז מכריזים על מדינה פלסטינית בבר אילן".

איימן עודה, יו"ר הרשימה הערבית המשותפת אמר כי הוא מחפש את חצי הכוס המלאה. "אני יכול לראות דברים טובים באחרים, למשל הגישה המעמדית של דרעי אבל מה חסר לי? שהוא לא מדבר על סיום הכיבוש".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר