נתניהו: "יש יותר קולות שתומכים בעמדת ישראל"

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר באוגדת איו"ש והתייחס לנאומו הקונגרס ואמר כי מתרשם שיש יותר קולות בארה"ב ובמקומות אחרים, שתומכים בעמדת ישראל (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
נתניהו באוגדת איו"ש, היום (צילום: חיים צח - לע"מ)

ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר היום (שלישי) באוגדת איו"ש והתייחס לנאומו בפני הקונגרס בארה"ב.

לדברי נתניהו: "שבוע לאחר נאומי בקונגרס אני מתרשם שיש יותר ויותר קולות בראש ובראשונה בארה"ב, אבל גם במקומות אחרים, שתומכים בעמדת ישראל שהצגתי אותה בפני שני בתי הקונגרס. דהיינו: שההסכם המתגבש בין המעצמות לאיראן נותן נתיב בטוח לאיראן להגיע לפצצה גרעינית, לפצצות גרעין, ושיש לשאוף ולפעול להסכם טוב יותר".

"אני חושב שהדבר הזה הוא חשוב לביטחון ישראל וגם לביטחון האזור ולביטחון העולם", הוסיף ראש הממשלה, "אבל בראש ובראשונה לביטחון ישראל, ואני יכול רק לקוות שהעמדות המפוכחות יותר הללו, יקבלו ביטוי מעשי במשא ומתן. בכל מקרה, אנחנו עוקבים מקרוב אחר ההתפתחויות ואנחנו נמשיך לומר את דברנו בדבר שהוא כל כך גורלי לעתידה של מדינת ישראל".

נתניהו סיים את דבריו ואמר: "אני מתלווה היום לשר הביטחון ולקציני צה"ל לראות את הפעילות שאנחנו עושים כאן. הפעילות של צה"ל ושל גורמי הביטחון היא חיונית למנוע השתלטות של גורמים רדיקליים, שהיו כמובן מפגעים בישראל ומאיימים על יישוביה ואזרחיה, אבל גם מאיימים על הרשות הפלסטינית ומשתלטים על הציבור הפלסטיני".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר