בחירות 2015

עדינה בר שלום: ש"ס ודרעי ידחפו מהלך מדיני בכל הכח

חברת מועצת הנשים של ש"ס עדינה בר שלום נפגשה עם פעילים מיוזמת ז'נבה ואמרה כי "אם יהיה מהלך מדיני בממשלה הבאה, ש"ס, דרעי והח"כים ידחפו בכל הכח. אבא לא אהב את דרך הימין" • ש"ס בתגובה: "יש להתייחס אך ורק לעמדת מועצת חכמי התורה. דרעי הוא היחיד המוסמך לדבר בשם התנועה" (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
עדינה בר שלום ואריה דרעי (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: חברת מועצת הנשים של ש"ס עדינה בר שלום טוענת כי "אם יהיה מהלך מדיני בממשלה הבאה, ש"ס, דרעי והח"כים ידחפו בכל הכח".

בר שלום נפגשה עם פעילים מיוזמת ז'נבה והתייחסה לנושאים המדיניים: "אני מפחדת מההשלכות שיהיו לממשלת ימין קיצונית. אנחנו לא רוצים מדינה דו לאומית. אם נמשיך במצב הקיים - לשם נגיע. הרבה דם נשפך פה ומדי כמה שנים יש עוד מלחמה. החלופה היחידה היא שתי מדינות לשני עמים. ככל שעובר הזמן נגיע להסכם גרוע יותר''.

בר שלום הצהירה כי ''אם יהיה מהלך מדיני בממשלה הבאה, ש"ס, דרעי והח"כים ידחפו בכל הכח. הם הלכו עם אבא בעניין הזה. היחידי שלא הלך בדרכו של אבא הוא אלי ישי".

חברת מועצת הנשים של ש"ס וביתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל תקפה את אלי ישי ואמרה: "'אבא אהב את אלי ישי, אך לא אהב את דרך הימין, ישי חבר לאלו שעולים להר הבית, דבר שאבא אסר לחלוטין. אלו שעולים להר הבית גורמים לשפיכות דמים''.

בהתייחסות לציבור הערבי בישראל אמרה בר שלום: ''משום מה שכחנו שאנחנו גרים במדינה שחיים בה גם ערבים וקיפחנו את הזכויות שלהם. אין להם שמות של רחובות, החיים שלהם נראים נורא. זה משריש בתוכם את השנאה. במקום שהם ישמשו גשר לפלסטינים, הם נמצאים במקום שהם לא יודעים איך לבחור. אילו מדינת ישראל הייתה יודעת לעגן את זכויותיהם כמו שצריך, לא היינו בבעיה כזו".

בתגובה לדברים, הוציאה תנועת ש"ס הבהרה: "בכל נושא ציבורי ובכללו הנושא המדיני, יש להתייחס אך ורק לעמדת מועצת חכמי התורה שהיא המוסמכת היחידה לקבוע את עמדת התנועה ולא אף גורם אחר. יו"ר התנועה אריה דרעי הוא היחיד המוסמך לדבר בשם התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר