אריה דרעי בערוץ 20: "אני בעד פינוי התנחלויות מבודדות"

לאחר דבריה של הגב' עדינה בר שלום לפיהם יו"ר ש"ס אריה דרעי ידחוף בכל הכוח לתהליך מדיני, דרעי עצמו אמר בראיון לערוץ 20 כי הוא לא מתנגד לפינוי התנחלויות מבודדות (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
(Tomer Neuberg/ FLASH90)

יממה לאחר דבריה של חברת מועצת הנשים של ש"ס הגב' עדינה בר שלום ולפיהם יו"ר ש"ס אריה דרעי ידחוף בכל הכוח לתהליך מדיני עם הפלסטינים, אומר דרעי כי לא יתנגד לפינוי התנחלויות מבודדות.

בראיון ל"ערוץ 20" הצהיר דרעי כי הוא מתנגד לחלוקת ירושלים ולפינוי התנחלויות. עם זאת, דרעי הוסיף כי הוא בעד פינוי התנחלויות בודדות. "בנושא המדיני, הפער בינינו לבין השמאל הוא גדול מאוד" אמר דרעי והוסיף, "אני לא מסכים לחלוקת ירושלים ואני לא מסכים לפינוי המוני סתם. אבל אני כן בעד פינוי במקומות בודדים. אני בעד משא ומתן".

כאמור, מוקדם יותר היום פורסם כי חברת מועצת הנשים של ש"ס, עדינה בר שלום, אמרה בפגישה שערכה עם פעילים מיוזמת ז'נווה כי "אם יהיה מהלך מדיני בממשלה הבאה, ש"ס, דרעי והח"כים ידחפו בכל הכח".

בר שלום הוסיפה, "אני מפחדת מההשלכות שיהיו לממשלת ימין קיצונית. אנחנו לא רוצים מדינה דו לאומית. אם נמשיך במצב הקיים - לשם נגיע. הרבה דם נשפך פה ומדי כמה שנים יש עוד מלחמה. החלופה היחידה היא שתי מדינות לשני עמים. ככל שעובר הזמן נגיע להסכם גרוע יותר''.

לדבריה, "אבא לא אהב את דרך הימין, ישי חבר לאלו שעולים להר הבית, דבר שאבא אסר לחלוטין. אלו שעולים להר הבית גורמים לשפיכות דמים''.

בתגובה לדברים, הוציאה תנועת ש"ס הבהרה: "בכל נושא ציבורי ובכללו הנושא המדיני, יש להתייחס אך ורק לעמדת מועצת חכמי התורה שהיא המוסמכת היחידה לקבוע את עמדת התנועה ולא אף גורם אחר. יו"ר התנועה אריה דרעי הוא היחיד המוסמך לדבר בשם התנועה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר