6 ימים לבחירות

דרעי: "אני לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות הרצוג"

6 ימים ליום הבחירות, ויו"ר ש"ס אריה דרעי, מצהיר לעיתון "הארץ", כי הוא לא פוסל ישיבה בממשלה בראשות יו"ר "המחנה הציוני" יצחק בוז'י הרצוג • יחד עם זאת הבהיר, שהוא ימליץ על ראש הממשלה בנימין נתניהו • לדבריו: "אם הנשיא יטיל על הרצוג אני ממש לא פוסל, אך לא בממשלת שמאל צרה" (בחירות 2015)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי ויצחק הרצוג (צילום: פלאש 90)

בחירות 2015: יו"ר ש"ס אריה דרעי, מצהיר כי אינו פוסל ישיבה בממשלה בראשות יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק בוז'י הרצוג.

דרעי מצוטט הבוקר בכותרת הראשית של עיתון "הארץ", כמי שאמר שאינו פוסל ישיבה בממשלת הרצוג, אך הבהיר כי ימליץ לנשיא המדינה ראובן ריבלין על בנימין נתניהו שירכיב את הממשלה.

לדברי דרעי, "אמרתי שאמליץ על נתניהו, אם הנשיא יטיל על הרצוג אני ממש לא פוסל, אך לא בממשלת שמאל צרה".

דרעי הוסיף ואמר ל'הארץ': "למרות שמבחינה חברתית יש לנו הרבה במשותף עם השמאל, בעניינים מדיניים אנו לא רואים עין בעין, אני לא משחק משחקים ולא רוצה לחזור על טעות ברית האחים הלא אמיתית של בנט ולפיד".

הכותרת הראשית בעיתון 'הארץ', הבוקר

כזכור, אתמול אמרה חברת מועצת הנשים של ש"ס עדינה בר שלום כי: "אני מפחדת מההשלכות שיהיו לממשלת ימין קיצונית. אנחנו לא רוצים מדינה דו לאומית. אם נמשיך במצב הקיים - לשם נגיע. הרבה דם נשפך פה ומדי כמה שנים יש עוד מלחמה. החלופה היחידה היא שתי מדינות לשני עמים. ככל שעובר הזמן נגיע להסכם גרוע יותר''.

בר שלום הצהירה: "'אם יהיה מהלך מדיני בממשלה הבאה, ש"ס, דרעי והח"כים ידחפו בכל הכח. הם הלכו עם אבא בעניין הזה. היחידי שלא הלך בדרכו של אבא הוא אלי ישי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר