אבוטבול נגד נתניהו: 'מקווה שיעזור'

ראה"מ בנימין נתניהו ביקר אמש בסניף הליכוד בבית שמש, והצהיר במעמד יו"ר האופוזיציה אלי כהן, כי "רק הליכוד יכול לטפל בבית שמש". ראש העיר משה אבוטבול: "מקווה שמתכוון לסייע" (בחירות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(פלאש90)

אחרי שהצהיר בבחירות המוניציפליות, כי יפעל לחלק את העיר בית שמש, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע אמש (שלישי), לסניף הליכוד בעיר, במסגרת מסע הבחירות.

בפגישה עם פעילים בכירים, בהם יו"ר האופוזיציה העירונית אלי כהן, הצהיר נתניהו: "אנחנו נוכל לטפל בבית שמש, אבל לצורך זה אנחנו צריכים להקים את הממשלה הבאה". בדבריו לא פירט נתניהו האם התכוון לחלוקת העיר כפי שהצהיר בעבר.

ראש העיר משה אבוטבול הגיב לדברים ואמר: "אני מקווה שראש הממשלה מתכוון בעצם לטפל בבית שמש במגוון רחב של סיוע, כמו בתקציבי פיתוח, במענקי האיזון, כיתות לימוד, פיתוח אזורי תעשייה לעיר ועוד".

"אם זו כוונתו", המשיך אבוטבול. "אנו נאחל לו הצלחה מרובה, והוא ימצא לצידו שותפים נאמנים שיסייעו לו להגשים את הדברים הללו, כמו למשל שר הפנים ח"כ אריה דרעי או סגן שר הבריאות ח"כ יעקב ליצמן או גם יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני שגם אלה ליבם הומה מאוד לעזור ולסייע לעירנו בית שמש", אמר אבוטבול כשהוא מייחל להצלחת המפלגות החרדיות בבחירות.

ראש העיר הסביר, כי "רק סיוע מסיבי לעיר בית שמש, כדוגמת הסיוע שניתן למודיעין או ערים נוספות שהליכוד חפץ ביקרם, יביאו בעזרת השם הרבה ברכה והצלחה וכן שקט לעיר הטובה והיפה שלנו".

"אנו מצידנו נפעל בכל הכוח לחזק ולסייע למפלגות החרדיות ש''ס וג', שנתנו ויתנו כתף לעיר בית שמש ויטפלו בה בידיים טובות לרווחת תושבי העיר כפי שעשו זאת כל השנים בהיותם מרכיב חשוב בקואליציה", סיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר