הערב: כינוס הבחירות של 'דגל התורה'

בתנועת 'דגל התורה' נערכים לכינוס שיתקיים בשעות הצהריים במרכז העיר בני ברק בראשות גדולי ישראל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן הגר"ח קנייבסקי (חרדים, בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
בימת העצרת (צילום: בעריש פילמר)

בתנועת 'דגל התורה' נערכים לכינוס שיתקיים בשעות הצהריים היום (רביעי) במרכז העיר בני ברק בראשות גדולי ישראל מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן ומרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי.

בוועדה המכינה מדווחים כי מרבית בני הישיבות יעמדו בקהל יחד עם רבותיהם וראשי הישיבות ואילו מעל בימת הכבוד ישבו מרנן ורבנן גדולי הדור לצד זקני ראשי הישיבות.

שיאו של האירוע צפוי להקיים בשעה 17:30 עם הגעתו של מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטינמן אל בימת הכבוד.

על פי המתוכנן כעת, מנחה האירוע יהיה הרב יוסף אפרתי נאמן ביתו של מרן פוסק הדור הגרי"ש אלישיב זצ"ל או לחילופין מקום שמיני בסיעה הרב אליעזר סורוצקין.

במרכז הכינוס יוקרא מכתב נדיר של מרן שר התורה המטיל את כל כובד משקלו לקראת הבחירות הקרובות בו הוא מבהיר בצורה ברורה ונחרצת כי אין לנסות ולהישמט מחובת ההצבעה וכי יש להתגייס חושים לקראת המערכה הקשה על עתיד היהדות החרדית.

מי שצפוי לשאת אף הוא דברים חריפים הוא יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני שיציג בפני ההמונים את גזירות הממשלה היוצאת.

לקראת האירוע מבקשים בועדה המכינה מהציבור להגיע מוקדם ככל הניתן ולא להסתמך על התחבורה הציבורית ותגבורה, מאחר וישנו חשש כי חברות התחבורה הציבורית לא יעמדו בלחץ.

הבוקר ברחובות החרדיים מסתובבים רכבים עם כרוזים, מודעות רחוב הופצו, והבימה המרכזית נבנית בשעה זו ברחוב רוזנהיים בבני ברק.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר