שיחות קוליות בוואטסאפ: שירות השיחות הקוליות נפתח שוב

כשלושה שבועות לאחר שחברת וואטסאפ חסמה את שירות השיחות הקוליות למשתמשים חדשים, פתחה כעת החברה שוב את השיחות הקוליות למשתמשים חדשים • כך תבצעו שיחות קוליות בוואטסאפ (דיגיטל)

חיים אבני | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

השיחות הקוליות חוזרות ל-WatsApp: שלושה שבועות לאחר שפתחה החברה את שירות השיחות הקוליות בשירות המסרים המיידים הפופולרי בעולם, ולאחר שסגרה את השירות כעבור יממה למשתמשים חדשים, בעדכון ששחררה היום (חמישי) חברת וואטסאפ לחנות גוגל פליי, פתחה החברה שוב את השירות למשתמשים חדשים.

על מנת לצרף משתמשים חדשים לשירות השיחות הקוליות בוואטסאפ, על המשתמש לקבל שיחת טלפון ממשתמש אחר שכבר עושה שימוש בשיחות הקוליות. לאחר שיענה לשיחת הטלפון ייפתח השירות לגמרי והוא יוכל לזמין את את חבריו לשיחה, על ידי שיחה שיבצע אליהם.

כזכור, לאחר חודשים רבים בהם הצהירו בכירים בחברת ווטסאפ כי החברה מתכוונת לאפשר גם שיחות קוליות באפליקציה הפופולרית, הוסיפה החברה לפני מספר שבועות את השירות, כשבשל זה השירות פתוח כאמור רק למי שזוכה להזמנה, ולפרקי זמן קצרים. יממה לאחר מכן חסמה החברה את העדכון למשתמשים שטרם קיבלו הזמנה.

על מנת לפתוח את השירות יש לעדכן את האפליקציה לגרסה האחרונה, דרך חנות האפליקציות של גוגל - Google Play, או בהורדה ישירה מאתר הרשמי של חברת ווטסאפ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר