המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

כל המשוחדים, בעלי הצווארון הלבן והשחור, אנשי זימה, תועבה, גניבה ורמאות - כולם יתגלו אחד אחרי השני. הגדולים ואנשי הציבור - בתקשורת, והקטנים - בינם לבין הקדוש-ברוך-הוא בייסורים קשים

הרב ניר בן ארצי (תאיר נרי)

בורא עולם אוהב מאוד את אדמת הקודש ולא יוותר אפילו על סנטימטר אחד מאדמת הקודש. אוי ואבוי לארצות, מדינות או אנשים שינסו לקחת סנטימטר מאדמת הקודש, הם יבואו לחשבון ולדין קשה! בורא עולם לא יוותר לאף אדם שרוצה לקחת לו חלקים מאדמת הקודש. כל מי שפועל לנתינת חלקים מאדמת הקודש לגויים, פוגע בכבודו של בורא עולם ויסתבך מאוד. אם אלו מדינות - הן יוחרבו, ואם אדם - הוא יוחרב ומשפחתו תוחרב. לתת אפילו סנטימטר מאדמת הקודש, זו הסכנה הכי קשה בעולם!

בורא עולם הופך עולמות, מביא שיטפונות, רעידות אדמה, התפרצויות הרי געש, אש וחום, שלג, בוץ וסופות, מסבך מטוסים, אוניות, רכבות ומכוניות בכל העולם, כדי שהמדינות לא יפריעו למדינת ישראל ולא ייקחו אף סנטימטר מאדמת הקודש - ארץ ישראל, וכדי שהיהודים בחו"ל, שאין להם מה לעשות שם, יעלו למדינת ישראל - הבית שלהם!

כל המפלגות מכפישות זו את זו בצורה מאוד לא יפה, מכוערת אשר מביישת את מדינת ישראל. הרי כולם יודעים שבסופו של דבר, בורא עולם יחליט מי ינהיג את מדינת ישראל, אז בשביל מה כל סרטוני התעמולה, כדי לזרוק כספים ולפזר סיבוכים ושנאת חינם? שיתנו את הכסף הזה לנזקקים, ללומדי תורה, להקמת מקוואות, כדי לחזק את מדינת ישראל בטהרה, קדושה ואהבת חינם.

הגשם היה מבורך, עבר פורים שמח לכל היהודים - זה דיבורו של בורא עולם עִם עַם ישראל ומדינת ישראל - הגשם.

מדינת ישראל להיות ערניים ולעקוב אחרי המפלגות הערביות, הן רוצות לצבור כוח ולתפוס רוב בכנסת ישראל, כדי שיהיה להם כוח להחליט החלטות קשות לטובתם. אין אמונה בהם. הם רוצים שישראל תהפוך, חס ושלום, למדינה מוסלמית.

צריך לשמור על הנוער שלנו, זה דור ההמשך של עם ישראל, ממנו יצמחו רופאים, חקלאים, אנשי צבא ועוד. צריך לשמור על הנוער היהודי בארץ ישראל, למנוע ממנו שתייה חריפה, סמים והתבוללות. הנוער צריך להבין מה זה יהודי ומה תפקידו של יהודי, צריך להבין שהתבוללות הורסת את העם היהודי! המטרה של הגויים ומדינות ערב סביבנו בהפצת השתייה החריפה, הסמים וההתבוללות - היא לא לשלום, הם פשוט רוצים להרוס את ארץ ישראל הקדושה.

כל היהודים החיים מחוץ לארץ ישראל - כדאי לכם לברוח משם מהר, לברוח דחוף! למכור הכל לפני שגם את זה תפסידו. תמשיכו להתעקש - תפסידו בתים, רכוש, וחס ושלום את חייכם! בורא עולם לא מוותר. אמר לכם לעלות לישראל - תעלו! כל הרמזים ברורים אפילו לתינוק, גם הוא מבין את רמזיו של בורא עולם. נכון, הקדוש-ברוך-הוא פיזר את היהודים בגלל מעשיהם הרעים, עכשיו הגיע הזמן והוא קורא להם לחזור! אפשר לעבוד ולעשות עסקים מחוץ לארץ ישראל, בתנאי שהמגורים יהיו בארץ הקודש. בישראל יש הרבה עסקים עד אין-סוף. חושבים שישראל קטנה אבל היא לא קטנה, היא נמתחת כמו שנמתח עורו של צבי ומתפתחת עד אין-סוף. ככל שיבואו מיליוני יהודים למדינת ישראל – כך היא תגדל ותתפתח.

הכלכלה של ישראל היא הטובה ביותר ותמשיך להיות הטובה ביותר! הדירות, הנדל"ן והמגרשים יהיו אותו הדבר כמו בעבר, פעם עולה ופעם יורד. כל יהודי חכם שיעשה חישוב כלכלי נכון – יצליח. לא משנה איזו מפלגה תעלה בבחירות - הכלכלה בידי בורא עולם. עדיף שהימין יעלה כי חלק מהשמאל מושפע מגויים מחוץ לארץ ישראל!

דאע"ש ממשיך להתרבות ולגדול כמו נמלים ועושה את עבודתו בנאמנות.

בכל מדינות ערב מסובכים זה עם זה ש"חרבם תבוא בליבם וקשתותם תישברנה". הם ימשיכו להסתבך ולהסתכסך זה עם זה שיקיימו את הכתוב, בכדי שעם ישראל היהודים יודו לקדוש-ברוך-הוא על כל לילה שהם ישנים בשקט, מוגנים ושמורים.

סוריה לא יכולים להרים את הראש. הם אומרים הרגנו – שקרנים, הורגים אותם. סוריה תמשיך להיהרס עד הסוף.

ארצות הברית נותנת 'תיאבון' לדאע"ש להילחם מול תורכיה. דיבורים לא נכונים של ארצות הברית מסבכים את העולם.

במצרים אין שקט ולא יהיה שקט, הכל מחלחל מתחת לאדמה, עד שיתפרץ כמו הר געש.

אבו מאזן מחכה לבחירות, כולו שקר אחד גדול.

החמאס מחכה לראות מה יילד יום ומה יהיה עם הבחירות. בינתיים עובד בשקט לשקם את המנהרות.

בירדן אותו הדבר, הרס וחורבן. מיליוני פליטים זורמים, ומנהיג ירדן פוחד שיערפו את ראשו.

חיזבאללה ונסראללה יונקים מאיראן, וצבא-הגנה-לישראל שומר שלא תעבור תחמושת מאיראן.

איראן פוחדת פחד מוות מישראל. למרות שהיא מדברת כאילו היא הכי חזקה – היא הכי חלשה. מדינת ישראל היא החזקה ביותר בעולם. איראן 'משחקת אותה' כאילו היא נעימה וטובה, רק כדי לקבל את עזרת ארצות הברית.

משהו חדש: איראן, בנוסף לאיום על מדינת ישראל, רוצה להיות מעצמה גרעינית כדי לשלוט במזרח התיכון ובמדינות ערב, ולגבות מהן כספים ומיסים במיליארדים. בקיצור, רוצה לחיות על גבן של מדינות ערב. אלה התוכניות של איראן, לכן הם רוצים להיות מעצמה גרעינית. ארצות הברית רוצה להחליש את רוסיה ולכן לא רוצה לוותר על איראן, היא רוצה להחזיק את איראן כדי לשלוט במזרח התיכון! אבל לרוסים אין מה להפסיד, הם ישתמשו בכל האמצעים כדי להכשיל את התוכניות של ארצות הברית.

כל המשוחדים, בעלי הצווארון הלבן והשחור, אנשי זימה, תועבה, גניבה ורמאות - כולם יתגלו אחד אחרי השני. הגדולים ואנשי הציבור - בתקשורת, והקטנים - בינם לבין הקדוש-ברוך-הוא בייסורים קשים.

הקדוש-ברוך-הוא מבקש מעם ישראל לעשות השתדלות לקיים את עשרת הדיברות במלואן, ולהאמין בעשרת הדיברות. אם יהודים יעשו השתדלות לקיים את עשרת הדיברות במלואן - לא יהיה להם נזק, חולי וחוסר פרנסה, הם יחיו חיים ארוכים, יחיו כמו מלכים וכמו בפורים - יהיו צוהלים ושמחים בכל השנה. בורא עולם נותן ליהודים צירי לידה, כדי שיבקשו שימליך את מלך המשיח!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר