בחירות 2015

נתניהו מבטיח: כחלון יקבל את משרד האוצר בכל מצב

רה"מ בנימין נתניהו התראיין הבוקר לגל"צ, והבטיח כי משה כחלון יקבל את תיק האוצר בכל מספר מנדטים בו יזכה. בתגובה אמר כחלון כי נתניהו הבטיח לו גם את מנהל מקרקעי ישראל ולא קיים: "רק אם הציבור ייתן לי מספיק כוח, נוכל להבטיח שכל ממשלה לא תלך בדרך הכושלת של לפיד" (בחירות 2015)

(מרים אלסטר - פלאש90)

48 שעות לפתיחת הקלפיות: בניסיון למנוע זליגת מנדטים מהליכוד לכולנו של משה כחלון, ראש הממשלה בנימין נתניהו, הבטיח הבוקר (ראשון), פומבית את תפקיד שר האוצר בממשלה הבאה לכחלון.

בראיון לרזי ברקאי בתכנית מה בוער בגלי צה"ל, אמר נתניהו: "אני לא אוכל להקים ממשלה בלעדיו, אני וכחלון ביחד נדע לפתור את בעיית הדיור ובעיית יוקר המחייה כמו שעשינו אז עם הסלולרי".

לדבריו, כחלון יקבל את תיק האוצר, בכל מספר מנדטים שיזכה בו.

כשנשאל מהו הכשלון הגדול ביותר שלו, השיב נתניהו כי היא שמח לו "יכולתי להמקד יותר בנושאים של הדיור ויוקר המחייה". לדבריו, "אני מתכוון לעשות את זה בקדנציה הבאה, זה אפשרי יחד עם חברי בליכוד ויחד עם משה כחלון באוצר. גם עם נפתלי בנט, חלק ממשלה טבעית עם שותפים טבעיים, זאת ממשלה לאומית שעושה".

הוא התייחס גם לאפשרות ממשלת האחדות, שיתכן והנשיא ראובן ריבלין יכפה עליו ואמר: "אני לא הולך לממשלת אחדות, אני חושב שהיא נידונה לכישלון עוד לפני שהיא מתחילה משום שבאמת יש תהום ביננו. הנשיא יטיל על אחד מאיתנו להרכיב את הממשלה, הוא לא יקבע והוא לא יכול לדעתי לקבוע. אני מקווה שהוא יפעל על פי סמכותו".

אבל כחלון מסרב להתרגש, ומסר בתגובה: "אנחנו 48 שעות לפני הבחירות ולא היה ספק שזה יגיע, המטרה היא להוריד קולות ממפלגת כולנו ולהעביר אותם לאחרים".

כחלון ציין, "נתניהו כבר הבטיח לי בעבר את מנהל מקרקעי ישראל ואת משרד האוצר ולא קיים. זו לא שאלה פרסונאלית, זו שאלה של דרך, של דאגה לבני אדם. הציבור שבע מהבטחות. זה מחמיא, אבל זה לא פותר את הבעיות האנושות של החברה בישראל.

"רק אם הציבור ייתן לי, לכולנו, מספיק כוח, נוכל להבטיח שכל ממשלה, של הרצוג או של נתניהו, תלך בדרכנו ולא בדרך הכושלת של לפיד. כולנו חזקה זו ממשלה חברתית. אם לא יהיה לי מספיק כוח נקבל את אותה המדיניות הכלכלית הכושלת שהנהיג לפיד", תקף כחלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר