תיעוד: כנס ש"ס בבית כנסת "היזדים"

תנועת ש"ס קיימה אמש כנס בחירות בבית הכנסת "היזדים", במעמד רבני התנועה, נשיא מועצת חכמי התורה הגר"ש כהן ויו"ר ש"ס אריה דרעי ובהשתתפות אלפים. צפו בתיעוד (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי, הגר"ב בצרי ונשיא המועצת, אמש (צילום: יעקב כהן)

בחירות 2015: אלפים השתתפו אמש (מוצ"ש), בכינוס ש"ס המרכזי בבית הכנסת 'היזדים' בשכונת הבוכרים בירושלים בנשיאות מועצת חכמי התורה של המפלגה. "כיכר השבת" העביר בשידור חי את הכנס.

הנואם המרכזי היה נשיא מועצת חכמי התורה הגאון רבי שלום כהן: "ממשלת זדון רוצה לעקור את התורה. על מה העולם יעמוד? איפה יהיה להקב"ה לרדת כאן בארץ? הם לא יצליחו".

"רבותי, אנחנו לא עושים טובה לאף אחד, כל אחד יודע שהוא עושה טובה לעצמו. אם אתה יש לך חבר שאתה אוהב אותו, למה לא תקרב אותו. רבותי, יש להאמין שיש עוד אחד שעושה לשם שמים? אפילו אחד? יש כאלו שעושים לשם שמיים, הכיסא שלהם זה השמיים, מסכנים האנשים האלה, לשם כיסאו, למה? תצביע על דבר אחד שאתה עושה לשם שמים".

הגר"ש כהן הוסיף ואמר: "אנחנו צריכים שמרן יברך אותנו, אני בטוח שזכותו היא הרבה יותר גדולה, עכשיו שנמצא בעולם האמת כוחו הרבה יותר גדול". נשיא המועצת הוסיף: "איזה קדוש ה' גדול יהיה כאשר יהיו לנו עשרים וארבעה מנדטים, אנחנו מוכנים, קדוש ה' גדול, הקב"ה מחכה שיתקדש שמו, אין כמו קידוש ה' בעולם".

יו"ר ש"ס אריה דרעי עלה לנאום לקול שירת המשתתפים בשיעור ואמר: "כולם זוכרים את הדרשה האחרונה של מרן, ואיך מרן אמר על מרן ראש הישיבה 'יש לו פה קדוש, כל מה שיאמר לכם תשמעו לו', ממש כמו צוואה".

דרעי הוסיף ואמר: "אני רוצה שנקבל על עצמינו כולם, מחר נקדיש שעה, אני מבקש שכל אחד יקח את הטלפון ונשב להרים טלפונים, למשפחה - לחברים. המעט שאנחנו מבקשים למען כבודו של מרן".

דרעי סיפר, כי ביום שלישי יקיימו תפילת שחרית בנץ החמה בציונו של מרן פוסק הדור רבי עובדיה יוסף זצוק"ל, בבית העלמין סנהדריה, יחד עם נשיא המועצת הגר"ש כהן.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר