נבחר: יו"ר אגודת הסטודנטים באונו

לא רק לכנסת, גם לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים בקמפוס החרדי של אונו התקיימו בשבוע שעבר בחירות, בהם ניצח ברוב גדול היו"ר המכהן עקיבא חופי (חדשות, בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(יח"צ)

בניגוד לבחירות הקודמות שהיו סוערות במיוחד, הפעם הבחירות לתפקיד יו"ר אגודת הסטודנטים בקמפוסים החרדים של הקריה האקדמית אונו בירושלים ובאור יהודה, נערכו ללא מתיחויות שונות בין המתמודדים ומאות הסטודנטים הבוחרים.

לתפקיד נבחר בשנית היו"ר המכהן עקיבא חופי, לאחר שצבר 541 קולות, חופי נבחר לראשונה לתפקיד היו"ר לפני כשנה. מול חופי התמודדו חמישה אחרים: קובי אלתר מקמפוס ירושלים, שקיבל 87 מקולות הבוחרים, אריאל טיירי שקיבל 29 קולות. אוריה בן טובים קיבל קול אחד ואילו יוסי הנינג ויהושע פיינר קיבלו שתי קולות כל אחד.

בקרייה באונו ישנם 2,300 סטודנטים בעלי זכות בחירה, ועל פי הנתונים שהגיעו לידי "כיכר השבת", רק כ-655 השתמשו בזכותם.

ביום חמישי נערכה הצבעה לנשים בקמפוס באור יהודה ולגברים בקמפוס בירושלים. וביום ראשון נערכו הבחירות לגברים באור יהודה ולנשים בירושלים. הספירה נעשתה אמש על ידי ועדת הבחירות ותוצאתן מתפרסמות כאן לראשונה.

היו"ר הנבחר הסביר בשיחה עם "כיכר השבת", מהי מטרתן של הבחירות: "מטרת אגודת הסטודנטים היא לדאוג לסטודנטים בכל התחומים, בראש ובראשונה בפן האקדמי לתת לסטודנט את הכלים לצלוח את התואר בקלות, בפן החברתי פעילויות לסטודנטים אירועים מסיבות ועוד, בפן הכלכלי דאגה למלגות ושיתופי פעולה עם גופים חזקים במשק בהשמה תעסוקתית".

באשר לתוצאות הבחירות אמר חופי "אנו מודים לציבור הסטודנטים על הבעת האמון מחדש, תוצאות משמעותיות אלו הינם מחייבות.. חברי ואני נמשיך ונפעל בכל הכוח לרווחת הסטודנטים וטובתם בכל התחומים, ובעזרת השם נעשה ונצליח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר